Ga naar inhoud

Bios flashen


Aanbevolen berichten

p2bf> http://www.asus.com.tw. maak een bootflop zet het nieuwe bios file en het progg aflash op de flop. reset de pc en druk op DEL. je zit nu in het bios . kies het tweede menu verander de opstart volgorde van C? naar A . sluit af met Esc dan F10. start de pc weer op stop de boot flop in A de pc als het goed gaat boot van A. je zit nu in dos. start het progg Aflash dat vraagt of je het oude bios wil saven ja dus enz enz enz. als het bios op je pc zit start dan op met load BIOS default dan worden alle instellingen zo gezet als van een nieuw mobo. start weer op en zet je bios zo als jij dit het besten vindt . suc6. [ Dit Bericht is bewerkt door: plextor op 2002-03-01 01:33 ]
Link naar reactie
Ja ik ga het nog is proberen. Die overclockings guide van je is volgens mij ook wel de moeite waard om te lezen. Het plan was namelijk om eerst m'n bios te flashen en dan is proberen te overclocken (PIII 450MHz/100MHz) Ik heb dat nog nooit gedaan en weet ook niet helemaal hoe dat moet maar je moet alles een keer proberen hé Bedankt voor de info
Link naar reactie
lees nu eens goed wat ik al heb neer gezet. je moet eerst in je bios de opstart volgorde veranderen van booten van C naar A. als je dan met die opstartflop boot dan zit je puur in dos. draai dan Aflash dan je nieuwe bios . dit is de link http://download.asus.com.tw/mb_dl_menu.asp
Link naar reactie
Ik mn bios met suc6 geflasht maar deze "nieuwe" versie is hetzelfde als de oude en aan die bios instellingen kan ik ook geen wijs uit. Als ik mn pc opstart blijft de memtest zich 10x herhalen, weet iemand waar ik dit kan regelen? Heeft iemand nog tips over de bios instellingen? En waarom heb ik geen 'advanced chipset setup'& 'advanced CMOS setup' en zo?
Link naar reactie
Hé BA ik heb je overclocking guide gelezen en ik heb er uit begrepen dat ik mn P3 450MHz moeilijk kan overclocken, want dat kan allen door de FSB te verhogen, maar er staat met koeie letters in mn boekje: Warning! Frequencies above 100MHz exceed the specifications for the onboard Intel Chipset and are not guaranteed to be stable. & NOTES: Overclocking your processor is not recommended. It may result in a slower speed. Voltage Regulator Output Selection (VID) is not needed for the P3 processor because it sends a VID signal directly to the onboard power controller. Dus weinig kans denk ik....
Link naar reactie
Hé BA ik heb je overclocking guide gelezen en ik heb er uit begrepen dat ik mn P3 450MHz moeilijk kan overclocken, want dat kan allen door de FSB te verhogen, maar er staat met koeie letters in mn boekje: Warning! Frequencies above 100MHz exceed the specifications for the onboard Intel Chipset and are not guaranteed to be stable. & NOTES: Overclocking your processor is not recommended. It may result in a slower speed. Voltage Regulator Output Selection (VID) is not needed for the P3 processor because it sends a VID signal directly to the onboard power controller. Dus weinig kans denk ik....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...