Ga naar inhoud

koeling


Aanbevolen berichten

dat is afhanklelijk van je cpu-koeler. kun je niet een plaatje van het inwendige van je kast posten? anders een beschrijving ik vind overigens dat je maar een vieze naam hebt gekozen. veel te windows achtig. eigenlijk zou ik je niet moeten helpen :razz: _________________ :evil: windows? :evil: wat is dat? YECH [ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-02-26 01:53 ]
Link naar reactie
Hoi voor in m'n kast zit een gat voor 1 Kast koeler en achter ook bij mijn processor maar de koel ribben staan gericht op mijn voeding mijn kast is gewoon meer als 38 graadjes dat is niet goed natuurlijk bij een maat van mij is hij maar rond 27 graden moet ik nu zorgen dat mijn koeler van mijn processor koele lucht krijg want hij blaast natuurlijk wel elke keer warmelucht op mijn cpu!!!!!!! zelf denk ik wel dat het een paar graden zal schelen. Ik heb een AMD ATHLON 1,33 Ghz FSB 266Mhz & een Thermaltake vulcano II voor een 1,5 Ghz en mijn cpu is rond de 60 graden weet je mischien hoe ik dat op kan lossen bedankt gr jurgen
Link naar reactie
ik had liever gehad dat je je lul noemde dan kernel32.dll :wink: 38 graden is idd veel te warm!!!!!!!!!!!!!! hoe zit het met de airflow rond de kast? staat het ding toevallig in een computermeubel? dat zijn de meest verderfelijke dingen op aarde! :wink: ik begrijp dat je cpu-cooler lucht op het aluminium blaast... dan weet ik het niet helemaal. wat sowieso helpt is om in het gat voorin een fan te zetten die koele lucht de kast inzuigt. papst is heel stil... maar duur :sad: zelf heb ik een alpha 8045 headsink + papst 80 mm fan. die fan is stiller dan de fan die in de voeding zit :wink: cpufan zuigt warme lucht van de headsink af... omdraaien schijnt 'm nog stiller te maken, maar minder efficient (geldt uiteraard niet voor alle fans) wat je achteraan kunt doen weet ik niet. ik ben bang dat een fan die lucht uit de kast zuigt de cpu-fan een beetje zonder lucht doet zitten :sad: dan smoort je cpu... :cry:
Link naar reactie
Koeler op cpu opnieuw monteren. eerst de troep er tussen uit en dan nieuwe pasta erop. scheelde bij mij 10 gr. De cpu-vin hoort naar het koelbloek toe te blazen. Volgens de gebruiksaanwijzing van A-open is de fan aan de voorzijde op inblazen en achter boven op uitblazen. hierdoor krijg je airflow. kast kwam bij mij van 29 naar 22, en de cpu van 60 naar 45. geluid valt mee.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...