Ga naar inhoud

Athlon 1800XP "loopt"op 1050


Aanbevolen berichten

.ach eindelijk is het dan zover : een wat zwaarder jongen in elkaar gezet ! windows 98 draait met een 552 DDR gehegen. de djumper is naar 133 bus gezet en het scherm heeft een een GeForce 2 MX gekregen 32 mb. Sofar zo goed ! Het opstartscherm meldt: de CPU is veranderd, herstel en save en..inderdaad hij draait op 1150. Hoe en waarom aub Is dit een fout melding waardoor ik steeds in het voor doorgaan F1 scherm kom ? De athlon wordt nu ongeveer 47 C is dat goed te warm, knus of wat dan ook...( het stickertje heb ik niet verwijdert ( wel het AMD logo. De cooler is een just cooler 8 cm..... Waarom staat er geen frisse bries in desysteemkast. Er komt maar een flutje lucht uit de voeding en ...het hulpscherm geeft aan dat er geen "rounds per minute" zijn voor de kast/systeem cooling. Foutje daar ? Bedankt voor de moeite !
Link naar reactie
Wat voor mobo, wat voor cpu? heb je wel een systeem fan (voeding fan is een ander) Sticker op de koeler is wel okay, maar pasta ipv sticker is beter. Voor ee fikse bries heb je een paar fan nodig, ik heb bv. nu 2 80mm intake aan de achterkant, boven mijn videokaart hangt een 80mm fan, op de cpu zit een 80mm fan en in de voeding zit natuurlijk een 80mm fan. Als je je hand voor de dichte kast houdt voel je het flink tochten :wink: dus voor een bries moet je wel wat doen. Naast een jumpertje moet je het ook in je bios aanpassen waarschijnlijk. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3924]Mijn PC[/url] | [url=http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2805694]3DMark2001SE[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: hjs op 2002-02-25 10:30 ]
Link naar reactie
en een extra fan in je kast zal op het rumoer na geen kwaad kunnen :wink: dat kan nooit kwaad overigens :wink: 't is dat ik geen zin heb om te rebooten, anders zou ik je kunnen vertellen wat de temp van mijn cpu is (1GHz athlon @ 145*7.5 = 1088 mhz, vcore 1.85) met alpha 8045&papst 80 mm fan - heerlijk stil en koelt goed :razz: )
Link naar reactie
dank voor jullie hulp ! junper naar 133 and DrammClock naar 133 en inderdaad geen foutmelding meer, maar ik zit nu nog maar op 1530 of id; dat is nog geen 1800.!!! Nu is Nijkerk niet echt groot en coolerpasta...en een systeemfan en nog een fan...dasz heir echt niet te koop. Hadden ze ook wel eens kunnen roepen toen ik de spullen bestelde en vroeg of ik nog wat mistte ! Waar parkeer je zo'n syteemfan overigens. dieander komt aan de achterkant, maar deze en hebbeb we wat namen.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...