Ga naar inhoud

Software


Aanbevolen berichten

Howdy, Even een software vraagje; welk progromma raden jullie aan om de boel te koelen? Heb sinds en week CpuIdle 5.9 ontdekt en werkt erg goed (temp. zakt, wanneer de processor niet veel hoeft te doen, wel 10 graden meer dan ander progjes die ik heb geprobeerd!) maar is jammer genoeg niet gratis (geen cent teveel hoor :wink:) Bvd.
Link naar reactie
Idd, het heeft niet veel nut om softwarekoeling te gebruiken, als je wat doen gaat dan wordt je processor toch weer heet. Zelf gebruik ik CPUcool, dat is een programma wat temperatuur meet, softewarematig koelt (heb ik niet nodig met W2K) en ook de FSB veranderen kan. Vind het zelf een ideaal programma, maar helaas is het ook niet gratis.
Link naar reactie
Ik heb CPUidle ook een tijd lang gebruikt. Inderdaad verlaagt het de processortemperatuur door het idle gedeelte uit te schakelen. helaas werkt dit niet op het moment dat het het hardst nodig is, namelijk bij volle belasting. Omdat er dan geen idle time is, is het effect nulkommanul. Overigens voeren Windows2000 en windowsXP standaard al de HLT instructie uit.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...