Ga naar inhoud

hoe gaat dat eigenlijk?


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier op dit forum en heb ook nog helemaal geen ervaring met het overclocken. Ik wil graag weten hoe dat in zijn werk gaat zodat ik hier zelf misschien ook nog eens mee kan expirimenteren. Ik heb nog een echte antieke 486sx 33MHz staan waarop ik graag eerst mn kunsten wil uitoefenen omdat ik bang ben om mn andere P3 500MHz te verpesten. Kan iemand mij vertellen hoe ik m kan overclocken? Ik heb gehoord dat dat niets voorsteld dus hoop ik dat iemand mij dit nog kan vertellen. ik weet het, tis even graven in het geheugen want wie wil er nu nog zn 486 opvoeren?! Alvast bedankt voor de moeite, Jeroen
Link naar reactie
euh, jeroen, het overclocken van een 486 gaat even wat anders dan het overclocken van een pIII... 486 is waarschijnlijk een hoop geklooi en het levert al met al niets op (i guess) pIII is - beetje afhankelijk van je mobo - een kwestie van wat instellingen in de bios. verzieken kan heel moeilijk. zeker als je een goede koeler hebt. (zorg wel dat je de cmos reset jumper weet te vinden :wink: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...