Ga naar inhoud

herrie bij opstarten


Aanbevolen berichten

Ja, het is een beetje een domme vraag, want ik heb hem al eerder gesteld, maar ik weet het preciese antwoord niet meer en kan hem ook niet meer vinden. Als ik mijn computer opstart dan maakt hij een tering herrie totdat hij is opgestart. Komt dit door de prossecor koeler of door de gewoone koeler? en is hij dan kapot of is dit normaal?
Link naar reactie
Let inderdaad een beetje op je taalgebruik. De herrie kan inderdaad afkomstig zijn van een ventilator. Vaak betreft het de CPU ventilator. Als je geluk hebt, dan komt er alleen maar een draadje tegenaan. Maar dan gaat de herrie alleen over als je het euvel verhelpt. Leg je oor te luister om de betreffende ventilator te localiseren. Soms is het die in de voeding, soms zit er eenlawaaiiege case fan in de kast. Vandaag een CPU ventilator stil gemaakt met siliconen spray. Ik ben benieuwd hoe lang die stil blijft. De ventilator (voor socket 7) was nog geen 2 jaar oud, merk Titan, en zou ball bearing zijn. Nou kennelijk dus niet.
Link naar reactie
[quote] Op 19-02-2002 22:59, schreef Hans.Vosman: Let inderdaad een beetje op je taalgebruik. De herrie kan inderdaad afkomstig zijn van een ventilator. Vaak betreft het de CPU ventilator. Als je geluk hebt, dan komt er alleen maar een draadje tegenaan. Maar dan gaat de herrie alleen over als je het euvel verhelpt. Leg je oor te luister om de betreffende ventilator te localiseren. Soms is het die in de voeding, soms zit er eenlawaaiiege case fan in de kast. Vandaag een CPU ventilator stil gemaakt met siliconen spray. Ik ben benieuwd hoe lang die stil blijft. De ventilator (voor socket 7) was nog geen 2 jaar oud, merk Titan, en zou ball bearing zijn. Nou kennelijk dus niet. [/quote ik heb ook een titan cooler gehad majesty v wat een rot ding na een jaar kapot. kijk inderdaad je cooler eens na.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...