Ga naar inhoud

Moederboard K7S5A problemen?


Aanbevolen berichten

[quote:375fb35941] Ik moet me zelf afvragen of de update wel effect zal hebben op de problemen die ik ondervind. Het grootste probleem "lange wachttijden tijdens het surfen" lijken nu minder sinds ik de netwerkkaart eruit heb gehaald. Je begrijpt, ik ben in een afwachtend stadium. Maar in ieder geval tot nu toe bedankt. mvrgr, Con. [/quote:375fb35941] Helemaal mee eens. Het is wel zo dat ik er mensen zijn met slechte en goede ervaringen. Ik reken mijzelf tot de laatste groep. Het is moeilijk te zeggen of je problemen door het moederbord worden veroorzaakt. Persoonlijk vind ik dat een te makkelijke uitspraak. Soms is het een software probleem dat verband houdt met de gebruikte hardware (bijvoorbeeld netwerkkaart of ISDN kaart). Het kan een IRQ probleem zijn, het kan een kwestie van een paar instellingen zijn of het gebruik van (te) oude drivers. Soms is het afhankelijk van bepaalde instellingen. Mijn scherm kan zwart worden, mijn harde schijf kan ook worden uitgeschakeld. Soms moet een nieuwe verbinding worden opgezet (fax, modem). Soms wil ik een bestand zoeken en dan komt Win2000 erachter dat de inhoud van mijn schijf wel heel erg is veranderd. Dan is toch wel even wachten. De volgende zoek opdracht(en) gaan vervolgens razendsnel. Dit zijn allemaal zaken die dus tijd kosten.
Link naar reactie
[quote:dbc17cbe3f] Op 07-03-2002 11:58, schreef Hans.Vosman: [quote:dbc17cbe3f] Ik moet me zelf afvragen of de update wel effect zal hebben op de problemen die ik ondervind. Het grootste probleem "lange wachttijden tijdens het surfen" lijken nu minder sinds ik de netwerkkaart eruit heb gehaald. Je begrijpt, ik ben in een afwachtend stadium. Maar in ieder geval tot nu toe bedankt. mvrgr, Con. [/quote:dbc17cbe3f] Helemaal mee eens. Het is wel zo dat ik er mensen zijn met slechte en goede ervaringen. Ik reken mijzelf tot de laatste groep. Het is moeilijk te zeggen of je problemen door het moederbord worden veroorzaakt. Persoonlijk vind ik dat een te makkelijke uitspraak. Soms is het een software probleem dat verband houdt met de gebruikte hardware (bijvoorbeeld netwerkkaart of ISDN kaart). Het kan een IRQ probleem zijn, het kan een kwestie van een paar instellingen zijn of het gebruik van (te) oude drivers. Soms is het afhankelijk van bepaalde instellingen. Mijn scherm kan zwart worden, mijn harde schijf kan ook worden uitgeschakeld. Soms moet een nieuwe verbinding worden opgezet (fax, modem). Soms wil ik een bestand zoeken en dan komt Win2000 erachter dat de inhoud van mijn schijf wel heel erg is veranderd. Dan is toch wel even wachten. De volgende zoek opdracht(en) gaan vervolgens razendsnel. Dit zijn allemaal zaken die dus tijd kosten. [/quote:dbc17cbe3f] Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik heb inmiddels heel veel advies gehad, met alle goede bedoelingen uiteraard. Maar er zijn 2 groepen, 1 "drivers en moederboards", 2 "alleen als het nodig is". Maar dan weet ik nog steeds niets zeker. 1 ding is inmiddles in mijn beleving zeker "in Windows (lees "Bill Gates") is totaal niets zeker. Vroeger had ik een Archimedes en daar had je zulke problemen niet mee. Je kreeg zelfs het OS in ROM, hoezo arrogant. Geen vervuilend register en ga zo maar door. Vanwege de uitwisselbaarheid heb ik moeten kiezen voor Windows, tot mijn spijt. En zie hier, al inmiddels maanden bezig en het aantal forums groeit gestaag. Sorry ik liet me even gaan en dwaal af. Nogmaals bedankt en wacht nog even mijn belemmeringen af voordat ik met mijn bios aan de gang ga. En als ik dat doe zal ik zeker hulptroepen in gaan roepen. Ik ben geen site tegengekomen die het op mijn manier (lees eenvoudige) heeft uitgelegd. Flashen en zo, ik huiver al bij het woord. Met de meest vriendelijke groet, Con.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...