Ga naar inhoud

Video Bios Geforce 2 MX 400 (powercolor)


Aanbevolen berichten

Videobiossen updaten heeft vaak niet zo erg veel zin, tenzij er een specifiek probleem mee opgelost wordt, of als je bijvoorbeeld SBA enablen wil, of hardwarematig OC'en wil. Je kan de reference bios van nVidia gebruiken, alleen is dan het nadeel dat je waarschijnlijk niet meer terug flashen kan naar je oude bios. Er worden voor videokaarten dan ook niet echt veel biossen uitgebracht.
Link naar reactie
nee dat licht niet aan het merk. theoretisch gezien moeten beiden kaarten bijna even snel zijn. zeker op jou pc moet je een hogere score halen dan die PIII 800mhz. Ik denk dat je een paar instellingen niet goed heb staan of te veel op de achtergrond heb draaien.. heb je je bios (van je moederbord) al getweaked?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik moest wel updaten, want tijdens power-on had ik soms maar de helft van mijn ram. Op deze computer worden geen spelletjes gespeeld, ik merk verder geen verschil. Op mijn andere PC (wel een Gamer) draait alles goed. Als je tevreden bent, niets doen. Nieuw (zeker bij biossen) is niet altijd beter. Never change a perfect PC.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...