Ga naar inhoud

Advies moederboard en pc.


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe pc voor vooral games en internet, ik heb een pc op het oog ik weet alleen nog niet welk moederboard ik erin zal doen. En mischien zijn er nog andere adviesen voor mij. Systeem: CPU: AMD XP 1700+ Geheugen : 256MB DIMM DDR SDram pc266 HD : Maxtor 40 GB 7200rpm VGA : Leadtek titanium TH 64DDR CD-ROM : 52X Netwerk : 10/100 Mbps Moederboard: MB Shuttle HOT-AK31 A DDR (v.3) of MSI K7T266 Pro2(non-raiD) Monitor speakers enz. heb ik nog.
Link naar reactie
[quote:cf9edcc765] Op 01-02-2002 16:01, schreef HIDMAN-X: Is een Radeon 8500 ook goed? Ik draai onder windows XP trouwens. [/quote:cf9edcc765] Ja, zeer goed. het enigste nadeel van de Radeon is is dat je niet bang moet zijn voor Beta drivers. ATI is een beetje traag met het uitbrengen van officiele drivers.
Link naar reactie
ja klopt, ik heb in het nieuwste nummer het artikel gelezen over de ATI Radeon vs. GeForce 3 Ti serie, en de geforce won net, maar dat kwam doordat de drivers van ATI nog niet optimaal waren. Verder is een MSI K7T Pro 2 + Sound een mooi plankje, met een C-media geluidschip (heb ik ook) en die zijn goed te vergelijken met een normale geluidkaart. Ik weet niet of je de computer dan snel wilt aanschaffen, maar als de geheugenprijsen weer een beetje gezakt zijn, kun je nog een extra 256 mb DDR strip kopen, dat scheelt veel in snelheid. en als je nog 350 gulden (uh, 158,82 euro) over hebt dan kun je ook nog raid kopen, dan heb je dubbele snelheid tot je HD, of je kunt instellen dat ie steeds een backup maakt, en bij een fout naar de andere HD overschakeld, dan heb je wel 2 identieke HD's nodig. [ Dit Bericht is bewerkt door: Rheptor op 2002-02-01 20:14 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...