Ga naar inhoud

Sortering mappen en snelkoppelingen alfabetisch?


Herby1970
Ga naar oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen berichten

Dit lukt niet bij groeperen in ieder geval. Kijk eens bij sorteren (staat daar links van) Klik op sorteren op naam en dan aflopend. Had even een testje gedaan met mappen en snelkoppelingen. Je krijgt dat de snelkoppelingen eerst te zien zijn en daarna de mappen en het geheel staat op alfabetische volgorde is dit wat u bedoeld ? mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
als aanvulling, ik heb groepering op "geen" gezet daarmee schakel je tevens die indeling van datum (groepen) uit dus dan zie je niet vandaag, gisteren, vorige week, vorige maad etc maar gewoon de inhoud van de map zonder die groepering dus
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Oplossing
@Herby1970 als er op type wordt gesorteerd en je dit niet wil, kan je op het woord "type" met de RECHTER-muis-knop klikken en uit het menu wat je dan ziet haal je daar het vinkje weg bij type. ook kan je andere eigenschappen van bestanden verwijderen of juist andere eigenschappen toevoegen aan de verkenner. zodra u uw indeling heeft staan zoals u dat hebben wilt, dan is het verstandig deze eigenschappen op ALLE mappen toe te passen in de verkenner en niet alleen in deze ene map waar u nu de weergave heeft verandert natuurlijk. klik daarvoor boven op de werkbalk op "beeld" vervolgens aan de rechterkant op de werkbalk op "opties" dan open er een scherm met een antal tabbladen, daar klikt u op tabblad "weergave" en vervolgens op de knop "op mappen toepassen" daarna kunt u op "toepassen" en vervolgens op "ok" klikken waarmee het scherm weer verdwijnt en de eigenschappen voortaan overal in de verkenner worden toegepast. Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 8-2-2020 om 11:22, Herby1970 zei:

Hallo, Ik wil graag in 1 map de mappen en snelkoppelingen die daarin staan alfabetisch sorteren. Nu worden eerst de mappen getoond en daarna de snelkoppelingen. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Via groeperen lukt het ook niet, omdat dan ook eerst op type wordt gesorteerd en dan alfabetisch

was geschreven 08-02,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...