Ga naar inhoud

AEG wasmachine stopt in programma


Bertje59

Aanbevolen berichten

AEG Lavamat Princess_update PNC 914 002 065 01 De machine stop plotseling. De timer blijft dan stilstaan. Als je de machine uit zet en weer aan, doet hij het weer, hij begint dan wel weer vooraan, omdat het water er al inzit begint hij meteen met wassen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Link naar reactie
Hallo, komt er geen foutmelding in het display, alleen maar tijd? is dit ook de daadwerkelijk tijd die de machine nog moet of langer? Voelt het glas van de deur warm aan (oftewel verwarmd de machine). Des gewenst kan ik U de wijze uitleggen om in de storingsmodus te komen van de machine, hier kunt U dan aflezen wat de machine daadwerkelijk fout gedaan heeft. Met vriendelijke groet, René de Meijer Gigaparts.nl
Link naar reactie
Dit is de tijd die de machine nog moet draaien, er komt geen storingscode. Dit voorval heeft zich nu twee keer voorgedaan. De eerste keer heb ik een kleine lekkage geconstateerd en dacht dat de machine stopte door de vlotter onder in. Na reparatie van de lekkage en het droog maken van de machine, deed de storing zich bij de eerste wasbeurt weer voor. Nu was er geen lekkage, omdat ik niets kon vinden heb de machine toen maar uit en weer aangezet. Daarna heeft hij het progamma afgemaakt de daarop volgende twee wasbeurten ging alles normaal. Bij de volgende wasbeurt zie ik wel of het goed gaat. De storing heeft zich alleen voorgedaan tijdens het wassen (sop in de machine), niet met spoelen of centrifugeren. Of de deur warm was heb ik niet gecontroleerd, bij constateren stond de machine al een tijd stil.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Wasmachine heeft weer kuren. Staat soms om onverklaarbare redenen weer in startmenu, met water in de trommel. Moet dan eerst laten pompen en eventueel centrifugeren, voordat deze opnieuw kan worden aangezet. Nu doet hij alleen nog maar water nemen en pompen. Schakeld motor niet meer in, hoor ook geen klik van relais. Schakelklok? Lagers zijn soms ook een beetje hoorbaar, heb nu besloten om een andere machine te kopen
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Mijn AEG Lavamat stopt ook midden in elk programma, ik zet hem dan opnieuw op het hetzelfde programma, dan begint hij weer opnieuw, maar maakt het weer niet af. Zet ik hem op spoelen en/of centrifugeren dan doet hij dat wel. Het enige programma wat het soms nog wel helemaal doet is 50 graden-verkort programma-. Mijn man heeft de koolborstels al gecontroleerd en de boel schoongemaakt, heeft niks geholpen. Zou het een printplaat probleem kunnen zijn?
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hallo, ik heb een storing aan de wasmachine, een aeg lbella, de machine stopt steeds tijdens het programma, eerst was de printplaat doorgebrand, deze is vervangen en toen knipperde het deurcontact lampje, deze is ook vervangen, nu blijft het lampje van groen naar rood gaan en maakt de wasmachine het programma niet af en begint opnieuw. wie kan mij helpen??
Link naar reactie
Hallo, ik heb een storing aan de wasmachine, een aeg lbella, de machine stopt steeds tijdens het programma, eerst was de printplaat doorgebrand, deze is vervangen en toen knipperde het deurcontact lampje, deze is ook vervangen, nu blijft het lampje van groen naar rood gaan en maakt de wasmachine het programma niet af en begint opnieuw. wie kan mij helpen??
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
Heb je een AEG en een Indesit? Je hebt de vragen van de AEG nog niet beantwoord.... Mbt de Indesit: De trommel hoort netjes in het midden van de kuip te zitten en ook in het midden van de deur. Als dat niet zo is controleer dan de ophanging van de veren en de schokbrekers waar hij op staat. Als het manchet scheef, verwrongen of verdraaid zit dan heeft de machine een tik gehad.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...