Ga naar inhoud

Ik heb eind 2017 een gamepc gekocht bij gamepc.nl ik wil hem graag verkopen wat zou ik er voor terug kunnen krijgen?


Piet12345

Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn gamepc willen verkopen die ik op gamepc.nl zelf heb samengesteld in eind 2017. mijn vraag is wat ik hier nog voor zou kunnen krijgen als ik hem op marktplaats verkoop. vorig jaar zomer heb ik de cpu en de cooler geupgraded eerst was dat een intel pentium G4400 3,3GHz en stock cooler en heb toen geupgraded naar een i5 7600 3,5GHz boost clock 3,8GHz.c Hier de speceficaties hoe de pc er nu uit ziet: Case: Sharkoon VG5-W rode led verlichting Processor: i5 7600 3,5GHz Compleet met doos en stock cooler Koeling: Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB Compleet met doos en toebehoren Moederbord: Asus H110M-R Ram: Crucial 8GB DDR4-2133 MHz Grafische kaart: NVIDIA MSI Aero GTX 1050 2GB Opslag: 1000GB HDD sata3 vgm van Crucial Geluidskaart: is gewoon de standaard geluidskaart Internet: 1Gbit netwerkkaart Voeding: 400W cooler Master Garantie: er zat 4 jaar garantie op alleen nu nog z’on 2,5 jaar
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...