Ga naar inhoud
  • 0

internetbankieren ING


Anoniem2

Vraag

Beste, \r\n\r\n[B]De vraag is : moet / kan ik extra maatregelen nemen voor de ING-app op de Ipad[/B], geef me goede raad.\r\n(Extra router met wifi, extra tablet aanschaffen? Maak ik me (on)terecht zorgen over die waarschijnlijk openstaande poort(en) in de router.\r\n\r\nDoor de indoor ip-cam JW0018 van Wanscam wanscam.com/xiazai/###, én voor het downloaden via xsnews staat denk ik een extra poort open op de router via de laptop.\r\n \r\nSoms doe ik internetbankieren op mijn.ing.nl op laptop met win7 of de ING-app op de ipad.\r\nOp de laptop heb ik java staan voor online spelletjes. En heb ook wel is gedownload met/via xsnews via die laptop. Ik weet dat java niet zo veilig is dus nu doe ik internetbankieren alleen via de ING-app op mijn ipad.\r\nOnlangs heb ik een indoor ip-webcam gekocht en moest die eerst bedraad installeren met cd-rom op die laptop na installatie is die indoor ip-cam draadloos in mijn netwerk. Deze ip-cam is nu benaderbaar door laptop, ipad en later ook nog met mijn smartphone en pc op afstand. Op ipad is nu \"pnp Monitor wanscam\"-app (wanscam.com) naast de ing-app geinstalleerd. Zo kan ik op mijn ipad het camera-beeld zien.\r\nMijn nieuwe wifi-printer en google-drive is ook door zowel laptop als ipad benaderbaar (airprint) en ook op afstand. \r\nMisschien wil ik later nog extra uitbreiding bv domotica en nas. Nu heb ik gewoon een netwerkje bedraad en wifi (modem en router ineen = Zyxel) + erbij aangesloten Linksys / Cisco.\r\nGeef me goede raad.\r\n\r\nGroeten Don.
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Altijd moeilijk te bepalen wat hackers en dat soort volk allemaal nog bedenken. \nAls je dit bericht plaatst naar aanleiding van dit nieuws: [url]http://tweakers.net/nieuws/87005/onderzoekers-linksys-lek-treft-ook-asus-cisco-tp-link-zyxel-en-netgear.html[/url]\n\nIs het wachten tot de fabrikant van Zyxell daar een update van de software voor vrijgeeft die het gat dicht. \n\nHet lijkt mij echter, dat een goed Internet security pakket je laptop goed genoeg zal beschermen, zolang je niet reageert op mailtjes met links, die zogenaamd van je bank komen. \n\nOverigens is bij ING \"Trusteer\" te verkrijgen wat veilig bankieren zou garanderen. Echter geeft dat programma bij verschillende gebruikers veel problemen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...