Ga naar inhoud

Programma's doen raar in windows 8.1


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een keer naar windows 8.1 geupgrade maar sinds dien doen er heel veel programma\'s raar bij mij.\r\n\r\nAls ik bijvoorbeeld: Minecraft of League of Legends speel, gaat et helemaal knipperen\r\ndan gaat bijvoorbeeld als ik minecraft speelt dan gaat ie afsluiten en meteen weer openen en sluiten en openen de heletijd maar hij blijft wel waar ik was gebleven. dus je zit je beeld de heletijd knipperen ene keer zie je je desktop en andere keer je programma en dan heel snel.\r\n\r\nIk gebruik ook FL studio ( Fruity loops ) en ik kan daar ook geen plug-in installeren, terwijl ik op mijn andere pc precies op de zelfde manier installeer en daar doet ie et wel( maar die heeft windows 8 )\r\n\r\nIk kan niet weer naar windows 8 upgraden want ik heb geen back-up gemaakt en als ik downgrade moet ik bepaald ( nogal veel ) programma\'s opnieuw installeren. :(\r\n\r\nIemand een idee om dit op te lossen? :confused:\r\n\r\nAls jullie dit nodig hebben : ^o)\r\n\r\n[B]Processor:[/B] AMD A4-5000 APU with Radeon(TM) HD Graphics\r\nManufacturer: AMD\r\nSpeed: 1.5 GHz\r\nNumber: of Cores 4\r\nCPU ID: 178BFBFF00700F01\r\nFamily: 16\r\nModel: 00\r\nStepping: 1\r\nRevision: \r\n[B]Video Card:[/B] AMD Radeon HD 8330\r\nManufacturer: ATI\r\nChipset: AMD Radeon HD 8330\r\nDedicated Memory: 512 MB\r\nTotal Memory: 4.0 GB\r\nPixel Shader Version: 5.0\r\nVertex Shader Version: 5.0\r\nHardware T & L: Yes\r\nVendor ID: 1002\r\nDevice ID: 9832\r\nPlug and Play ID: VEN_1002&DEV_9832&SUBSYS_216F103C&REV_00\r\nDriver Version: 13.152.1.3000\r\n[B]Memory:[/B] 7.7 GB:\r\n[B]Operating System:[/B] Microsoft Windows 8 (build 9200), 64-bit\r\nService Pack: 0\r\nSize: 64 Bit\r\nEdition: Basic\r\nVersion: 6.2.9200\r\nLocale: 0413\r\n[B]BIOS:[/B] F.02\r\nVersion: Insyde F.02\r\nManufacturer: Insyde\r\nDate: \r\n[B]Display Maximum Resolution:[/B] 1366 x 768\r\n[B]Sound Device 1:[/B] AMD High Definition Audio Device\r\nDriver Version: 9.0.0.9902\r\n[B]Sound Device 2:[/B] Realtek High Definition Audio\r\nDriver Version: 6.0.1.6950\r\n[B]Sound Device 3:[/B] CyberLink WebCam Virtual Driver 6.0\r\nDriver Version: \r\n[B]DVD:[/B] hp DVDRAM GU70N SATA CdRom Device\r\n[B]CD:[/B] hp DVDRAM GU70N SATA CdRom Device\r\n[B]Drive 1:[/B] \r\nSize: 912.1 GB\r\nFree: 711.1 GB\r\n[B]Drive 2:[/B] \r\nSize: 18.3 GB\r\nFree: 1.8 GB
Link naar reactie
Ik vraag me ten zeerste af of dit wel iets met de upgrade te maken heeft. Is de upgrade zonder fouten verlopen? Ik zou beginnen met een complete antivirus en malwarebytes-scan. Kijk ook eens naar alle drivers? Misschien de video-driver bijwerken naar een nieuwere versie?\r\nOp welke drive is windows geinstallerd? ik neem aan op die van 912 GB?
Link naar reactie
Van het mooie internet:\r\n\r\nWhat\'s new in the Catalyst 13.11 Beta 9.5 Drivers:\r\n\r\n•Includes all Feature Highlights of The AMD Catalyst 13.11 Beta9.4 Driver\r\n•Resolves the issue of AMD Overdrive missing in the AMD Catalyst Control Center for the AMD Radeon R9 290 Series graphics cards\r\n•Resolves intermittent flickering seen on some AMD Radeon R9 270x graphics cards\r\n•Resolves graphics corruption seen in Starcraft\r\n•Improves frame pacing r​esults in AMD Quad CrossFire configurations for the following: Hitman: Absolution, and Total War™​: Rome 2
Link naar reactie
Z\'n complete virus scanner heb ik al meedere malen geprobeert en het was niet zo lang geleden dat ik windows ging upgraden, maat sinds dien begon al die problemen maar de upgrade is zonder fouten verlopen. Ja windows is op drive 1 geinstalleert. Drivers updaten van graphische kaart zou wel raar zijn want kijk:\n\nToen ik ging upgraden naar windows 8.1 waren de meeste drivers ook weg had ik opgemerkt, en indd ook de drivervan de videokaart. Ik heb alle drivers ook opnieuw geinstalleert door naar de HP website te gaan en mijn pc te scannen. De driver van de videokaart heb ik op de website van amd geinstalleert. Toen ik League of Legends downloade en speelde kreeg ik dat probleem, ik dacht dat het aan de programma zelf lag maar meedere programma\'s deden niet zoals ze horen te zijn. Voor die upgrade had ik geen problemen gehad.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...