Ga naar inhoud

Dolby Home Theater V4 werkt niet meer.


Aanbevolen berichten

Met Programma Driver Booster had ik mijn drivers laten updaten, helaas kreeg mijn \"Dolby Home Theater v4\" een te hoge versie. Ik dacht geen nood, ik zet hem terug met herstelpunt, maar pech dat werkte niet. De oude versie stond niet meer op de laptop. Goede versie op internet gevonden. Ondanks het verwijderen van de te hoge versie klaagt de goede versie bij installeren, dat er nog iets verwijderd moet worden voordat het geïnstalleerd kan worden , dat iets is met \"PCEE\"^o). Ik heb windows 7. Hoe moet ik dit moet oplossen ?:confused:
Link naar reactie
Driver Booster dit is vragen om problemen.\r\n\r\nAltijd drivers bij de fabrikant halen\r\n\r\nmisschien toch alle terzake doende drivers eerst verwijderen.\r\n\r\nEn bij de fabrikant van je hardware of via Windows update proberen te halen.\r\n\r\n[url]http://www.dolby.com/us/en/consumer/technology/pc/dolby-home-theater-v4.html[/url]\r\n\r\nOf misschien hier [url]http://www.dolby.com/us/en/consumer/product/support.html[/url]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hoi Desperado en Niekie 30, Sorry voor de late reactie, maar vaak was de laptop bezet of ik had geen tijd.\nHet resultaat is uiteindelijk dat het hersteld is.\nDesperarado het probleem was dat er nog iets verwijderd moest worden, ik gaf aan dat, dat het probleem was, voordat ik de goede drivers kon neerzetten, vandaar dat niet jou oplossing heb gekozen.\nNieke 30 ik heb Revo geïnstalleerd, maar ook hierna kon de goede versie niet geplaatst worden.\nMaar door dit alles kwam ik achter een \"simpele\" oplossing die ik over het hoofd had gezien.\nEr waren toch herstel punten gemaakt toen.\nIk moest op de Dir. gaan staan waaronder de bestanden hoorde en met rechter muis klik , kiezen \"Vorige versie terugzetten\" en toen kreeg ik een lijst van hier tot Tokio. Voor de zekerheid heb ik toen van de meest recente datum teruggewerkt naar de oudste datum.\nEn geluid was er weer,\nBedankt jullie beide voor mij op het spoor te zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...