Ga naar inhoud

IPCAM software gezocht


Aanbevolen berichten

Hallo allen,\r\n\r\nSinds enkele weken ben ik in het bezit van een IPCAM.\r\nEchter zit daar firmware bij wat voor mij eigenlijk te weinig mogelijkheden bied.\r\n\r\nNu ben ik dan ook opzoek naar software waarbij ik meer functies heb, \r\nZodat de IPCAM zelfstandig bepaalde punten scant in de doormij aangegeven punten.\r\nOf dat de IPCAM ipv de 270 graden draait maar 90 graden zelfstandig draait\r\nOmdat in de overige 180 graden niets nuttigs te zien is.\r\n\r\nHeeft iemand een idee?\r\n\r\nLaat het mij maar weten!\r\n\r\nmvg.\r\n\r\nNightrunner
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;650744]Ik betwijfel of zoiets wel bestaat. Een ipcam heeft een ingebakken firmware, waarin alle software in zit, te benaderen via een webinterface. Dus tenzij er een alternatieve firmware bestaat, zul je het er gewoon mee moeten doen. Als dat te weinig mogelijkheden biedt, kijk dan eens of je hem nog kunt ruilen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb al wel WebcamXP en Webcam7 gevonden en Ispy een opensource software.\r\nMaar die hebben geen mogelijkheid om automatische te werken.\r\nDus denk dat ik geen andere keuze heb dan dit zelf te doen zolang er niet een ontwikkelaar is die deze software ontwikkeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...