Ga naar inhoud
  • 0

andere zoekmachine??


Anoniem2

Vraag

hallo,\r\n\r\nals je in de adresbalk ( URL - Balk ) iets intoetst wat niet klopt, krijg je een zoekopdracht via google, bij mij gaat dit nu opeens via Softonic.\r\nalleen weet ik niet hoe ik dit weer op google moet krijgen?\r\n( ik denk dat dit te maken heeft met malware/spyware )\r\nik heb niet heel veel verstand van computers.\r\nik hoop dat jullie mij kunnen helpen.\r\n\r\nmvg.
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Normaal is je zoekmachine Bing of, zo ingesteld Google. \nIn het menu < extra > van internet explorer vindt je < invoegtoepassingen> Kies dat en je ziet je zoekmachines staan. \nVerwijder hier dat ding van softonic en stel Google of Bing weer als zoekmachine in.\n\nDoe verder een volledige scan met de gratis versie van Malwarebytes: [url]https://www.malwarebytes.org/[/url]\nen verwijder alles wat het programma vindt.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Niekie30;650688]Normaal is je zoekmachine Bing of, zo ingesteld Google. \r\nIn het menu < extra > van internet explorer vindt je < invoegtoepassingen> Kies dat en je ziet je zoekmachines staan. \r\nVerwijder hier dat ding van softonic en stel Google of Bing weer als zoekmachine in.\r\n\r\nDoe verder een volledige scan met de gratis versie van Malwarebytes: [url]https://www.malwarebytes.org/[/url]\r\nen verwijder alles wat het programma vindt.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndankjewel voor de informatie. het is gelukt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...