Ga naar inhoud
  • 0

Reclame


Anoniem2

Vraag

Hoi lezers,\r\n\r\nIk heb al een tijdje last van reclame die rechtsonder in mijn scherm op willekeurige tijden naar voren komt. Ook wanneer ik niet op een website ben, heb ik hier last van. Ik heb MalwareBytes en AVG al regelmatig laten scannen. Maar het probleem is nog steeds niet verholpen.\r\n\r\nBijgevoegde foto laat zien wat voor soortige pop-ups het zijn.\r\n\r\n\r\nWie kan mij hierbij helpen om dit (virus) te verwijderen? Graag hulp in lekentaal.\r\n\r\nGroet,\r\nMartijn
Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja maar dat is geen melding van Microsoft. Ik vermoed dan ook dat zodra je klikt op \"Fouten in Windows repareren\" je weer één of ander onnodig tijdelijk gratis \"onhandige\" tool binnen krijgt. \nBovendien is er nog niets mis met een schijf die voor 80% vol is.\nDie grens ligt bij 85%.\nHoe je het dan wel weg krijgt? Doe je wel een VOLLEDIGE scan met een geupdate malwarebytes?\n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=stroke33;650590]Waarom denk je dat het een reclame, is je schijf niet gewoon voor 80% vol, dan krijg je namelijk die melding rechts onderin beeld.\r\n\r\nGa naar mijn computer en kijk hoe vol de schijf is, een 1000 Mb schijf zal bij 800 Mb die melding aangeven of klik rechts op de schijf kies eigenschappen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk hoop dat je een grapje maakt?
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Niekie30;650595]Ja maar dat is geen melding van Microsoft. Ik vermoed dan ook dat zodra je klikt op \"Fouten in Windows repareren\" je weer één of ander onnodig tijdelijk gratis \"onhandige\" tool binnen krijgt. \r\nBovendien is er nog niets mis met een schijf die voor 80% vol is.\r\nDie grens ligt bij 85%.\r\nHoe je het dan wel weg krijgt? Doe je wel een VOLLEDIGE scan met een geupdate malwarebytes?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik gedaan...
Link naar reactie
  • 0
Je moet natuurlijk wel uitkijken wat je waar download. Dit zijn schone versies en installeren niets anders op je computer.\nEn helaas ook weer hier uitkijken dat je niet op de reclamebanner klikt.\n\n[url]http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/[/url]\n[url]http://www.bleepingcomputer.com/download/junkware-removal-tool/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...