Ga naar inhoud
  • 0

browser gekaapt


Anoniem2

Vraag

Is er een free tool om \"Awesomehp\" te verwijderen of heeft iemand de instructie dat manueel te doen? Ik krijg door de \"kaping\" geen oplossingen aangedragen. Meestal beschik ik wel over een 2de computer om de oplossingen zelf na te lopen maar helaas is dat nu even niet het geval. (gewone virusscanner,mbam, superantispyware en spyhunter vonden niks) :confused:
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Terugkoppeling: Foobar: dan kom ik uit op Spyhunter. Couch_potato: wilde aanvankelijk niet lukken, toen in de veilige modus gestart en het lukte wel. Er werd wel het e.e.a. verwijderd maar de brouwser hijjjacking bleef instant. Desperado: hoe simpel kan het soms zijn. Een herstelpunt van 5 dagen terug \"gepakt\" en voila. Heb thans op de achtergrond een uitgebreide scan van mbam lopen. Kijken of dat nog wat oplevert. Alle meedenkers: wederom hartelijk dank
Link naar reactie
  • 0
Rob.... Klik met rechts op de snelkoppeling van je browser en kies eigenschappen. Kies tabblad snelkoppeling. Je ziet nu achter het adres van de homepage een party rommel staan van Awesome. Haal dat weg en je kunt weer surfen. \nJe moet dat voor elke browser doen. \nVerder moet je het kreng bij de invoegtoepassingen van IE even verwijderen. \n\nEdit: Oeps.... Waarom wachten ze nou nooit op mij jah......Ik tik niet zo vlug.... :-) \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...