Ga naar inhoud

PC start niet meer op


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMijn PC gaat gewoon helemaal niet meer aan als ik op de aan/uit knop druk.\r\nIk heb dit probleem al meerdere keren gehad. \r\n\r\nWat er telkens gebeurd is dat ik de comp in slaapstand wil brengen maar hij sluit dan helemaal af. Ik druk de aan knop dan maar weer in en dan start hij weer op en windows wordt dan hervat. \r\nAlle programma\'s websites die ik open had op het moment dat ik de slaapstand wilde activeren verschijnen weer. maar na ongeveer 1 minuut sluit de comp zich dan automatisch uit en gaat hij niet meer aan. \r\nOok maken mijn speakers dan plotseling een brommend geluid wat ze anders nooit doen.\r\n\r\nWat ik vervolgens telkens deed is de computer in een ander stopcontact doen en dan meerdere keren de aan/uit knop in drukken. \r\nNa enige tijd ging de comp dan weer aan. Ik heb zelfs een keer meer dan 300 keer op de knop gedrukt en op eens starte hij dan nog op ook.\r\nNu probeer ik dat weer maar nog geen succes zover.\r\nIemand die me verder kan helpen?
Link naar reactie
Ik zou ook eerst de voeding verdenken, maar met deze gegevens toch gokken.\n[QUOTE=DodgeDodge;650374]\nWat ik vervolgens telkens deed is de computer in een ander stopcontact doen en dan meerdere keren de aan/uit knop in drukken.[/QUOTE]\nProbeer dit eens anders[B]:[/B]\ntrek de stekker er uit ( ! laat de eventuele schakelaar achter op de voeding AAN staan, dus afblijven), druk een keer of drie op je aan/uit schakelaar, en sluit dan de netstekker weer aan, en start op.
Link naar reactie
[QUOTE=DodgeDodge;650374]\nWat er telkens gebeurd is dat ik de comp in slaapstand wil brengen maar hij sluit dan helemaal af. Ik druk de aan knop dan maar weer in en dan start hij weer op en windows wordt dan hervat. \nAlle programma\'s websites die ik open had op het moment dat ik de slaapstand wilde activeren verschijnen weer. maar na ongeveer 1 minuut sluit de comp zich dan automatisch uit en gaat hij niet meer aan.[/QUOTE]\nDeze omschrijving klopt niet helemaal, want je zegt dat de PC helemaal afsluit, maar bij opstarten staan alle programma\'s die je open had ook weer open. Dat lijkt meer op de sluimerstand.\nHoe herken jij dat de PC helemaal uitschakelt ?\n\nLees dit eens door (voor Windows 7 dan):\n[url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/sleep-and-hibernation-frequently-asked-questions[/url]\n\nJe kan de sluimerstand herkennen aan een bestand c:\\hiberfill[B].[/B]sys ter grootte van het aanwezige RAM geheugen, gemaakt op het moment dat je de sluimerstand inschakelde.\n\nSlaapstand was vroeger de \'standby\' stand.
Link naar reactie
Deze omschrijving klopt niet helemaal, want je zegt dat de PC helemaal afsluit, maar bij opstarten staan alle programma\'s die je open had ook weer open. Dat lijkt meer op de sluimerstand.\nHoe herken jij dat de PC helemaal uitschakelt ?\n\nIk druk dan dus op slaapstand en waar hij dan normaal ook in slaapstand ging; \nlampjes bleven knipperen en bij een beweging van de muis of een druk op het toetsenbord ontwaakte hij weer \n\ngaat hij nu mijn inziens helemaal uit. D.w.z. hij word totaal stil, geen enkel lampje knippert en er gebeurt niks bij een beweging van de muis of iets dergelijks.\n\nIk heb ook geprobeerd om dus de rest spanning eruit te krijgen en dan proberen opnieuw op te starten maar zonder succes tot nu toe.\n\nIk gebruik windows Vista
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...