Ga naar inhoud
  • 0

Aanschaf Bitdefender Antivirus Plus 2014


Anoniem2

Vraag

Hallo mensen,\r\n\r\nMisschien en beetje \"blonde\" vraag, maar toch:\r\n\r\nIk wil, omdat mijn licentie van F-secure afloopt, bitdefender bestellen omdat die als beste uit verschillende tests komt en voor een eigenlijk belachelijk lage prijs te krijgen is, via de volgende link:\r\n\r\n[url]http://software.computeridee.nl/p30598-bitdefender_antivirus_plus_2014_1-pc[/url]\r\n\r\nAls ik naar bestellen ga kan ik optioneel het volgende bijbestellen:\r\n\r\n\r\nUtökad nedladdningsgaranti:\r\nDownload uw software, vindt u seriecode terug en krijg toegang tot uw bestelling tot 2 jaar na aanschaf. Koop nu Download verzekering en krijg CyberLink Media Suite 9 Centra, t.w.v. €59,99 GRATIS! Zolang de voorraad strekt.\r\n\r\nIk neem aan dat dit niet betekent dat de licentie 2 jaar loopt, maar dat je hem tot 2 jaar na aanschaf kunt activeren... Klopt dit, en zo ja, is dit zinvol als ik hem toch meteen wil installeren.\r\n\r\nOf is het misschien handiger de door hen voor 4,95 aangeboden backup-cd te bestellen, voor het geval de computer kapot zou gaan en ik Bitdefender op een andere pc zou moeten installeren?\r\n\r\nIk vind het een beetje onoverzichtelijk, vandaar de vragen:o\r\n\r\nAndere opties zijn natuurlijk ook welkom:D!\r\n\r\nAlvast bedankt maar weer!\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nLeonie
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Pas op leonie. Dit is volgens mij GEEN onderdeel van Computeridee, maar van [B]Software[/B]computeridee.nl \n\nHeeft dus helemaal NIETS te maken met het blad Computeridee en maakt zelfs min of meer misbruik van de goede naam. Ik zou het zeker NIET vertrouwen. \n\nWel een gemeen linkje linksboven \" Ga terug naar computeridee\" ...... gemeen!!!!\n\n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
Dank voor je antwoord Niek!!!\r\n\r\nIk moet zeggen dat ik er mijn bedenkingen bij had vanwege taalfouten en natuurlijk het zinnetje \"Utökad nedladdningsgaranti:\"...\r\n\r\nIk heb via hun site wel de trialversie gedownload... Ik zal nu dus maar wijselijk een scan laten lopen via een ander programma. Wat kan ik het beste gebruiken hiervoor?\r\nIk heb van emsisoft en malwarebytes al de trialversies gehad, dus die kan ik niet meer gebruiken...\r\n\r\nIk zal in ieder geval de software meteen verwijderen, maar ook dat zal volledig moeten gaan... Ook een progje?\r\n\r\nBen bang dat ik met grote voeten in een val ben getrapt waar ik graag snel uit wil komen.\r\n\r\nDus, wat kan ik het beste doen (afgezien van systeemherstel natuurlijk)?\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\neen nu wel beetje angstige Leonie
Link naar reactie
  • 0
Nee joh dat gaat wel meevallen denk ik. Ik zou juist wel systeemherstel kiezen, want dat werkt het beste en het snelste. \nVerder is revo uninstaller [url]http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html[/url] een prima programma om software grondig te verwijderen.\n\nEn sterker nog als je malwarebytes ook verwijdert met Revo (wel de grondigste methode kiezen) download je daarna de trail versie van malwarebytes. En dan even opletten: Tijdens het installatie proces krijg je maar 1 scherm met 3 vinkjes.\nDe bovenste daarvan is iets van \"probeer onze gratis probeerversie\"ofzo. Die vink je UIT. Dan krijg je de echte gratis versie waar je gewoon jaren mee kan blijven scannen bij onraad. \n\nVertrouw je het nog niet; Doe dan een online antivirus scan bij bijvoorbeeld [url]http://housecall.trendmicro.com/nl/[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
Dank je Niek,\r\n\r\nIk heb revo geinstalleerd en gestart. Wat me opvalt is dat hij niets ziet staan van malwarebytes, noch van bitdefender, maar ook enkele andere, door mijzelf geinstalleerde programma\'s niet ziet, bv. lightroom en andere fotobewerkinngsprogramma\'s.\r\n\r\nNiet dat ik die wil verwijderen, maar ik vind het vreemd dat Revo deze progs niet ziet, ook niet als ik ze bij zoeken ingeef... Rara?\r\n\r\nEnig idee?\r\n\r\nNogmaals dank,\r\n\r\nLeonie
Link naar reactie
  • 0
Eventjes een update...\r\n\r\nIk heb malwarebytes de hele computer laten scannen en dit heeft niets gevonden.\r\nIk hoop dat ik nu veilig ben.\r\nOok even uitgevogeld hoe systeemherstel werkt in win8...\r\n\r\nIk heb via de officiele site van bitdefender het programma nogmaals geinstalleerd (trial) en kijken of het nog wat weet op te sporen en daarna zal ik het toch waarschijnlijk aanschaffen.\r\nHet gaat me vooral om de beveiliging van internetbankieren en de eisen die banken daaraan stellen, mocht er onverhoopt iets misgaan.\r\n\r\nNogmaals dank,\r\n\r\nLeonie
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=leonie89;650335]O ja, Niek,\r\n\r\nSysteemherstel werkt niet zo onder win 8.1 blijkbaar. Als ik het zoek in het configuratiescherm krijg ik alleen de optie \"herstelpunt maken\"...\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nLeonie[/QUOTE]\r\n\r\nGoogle...... :-) \r\n[QUOTE]Uw pc vernieuwen\r\n\r\n Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.\r\n Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.\r\n\r\n Tik of klik op Bijwerken en herstellen en vervolgens op Herstel.\r\n\r\n Klik onder Uw pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op uw bestanden op Aan de slag.\r\n\r\n Volg de instructies op het scherm.[/QUOTE]\r\n\r\nDeze link: [url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/restore-refresh-reset-pc[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 0
En banken zijn vaag met hun eisen. De een levert een beschermings programma wat brandhout is.\nMaar de meeste eisen alleen een \"goede \" bescherming. En als een bedrijf als Microsoft haar programma aanbied als een goed antivirus programma, dan zullen de banken dat naar ik aan neem voldoende vinden.\n\nHet gevaarlijkste ziijn de telefoontjes van zogenaamde Microsoft medewerkers en de mailtjes die \"zogenaamd\" van de bank komen, met het verzoek om even in te loggen via een link. NOOIT doen dus.\n\nEn als je Malwarebytes ook weer installeert en met Revo verwijderd, kan je daarna bij een nieuwe install het juiste vinkje weghalen. \n\nOok ik internetbankeer al jaren op dit ding. En aan deze pc hangen elke week meerdere schijven met de meest vreemde rommel erop van reparatie pc\'s vol met malware en vaak ook virussen. Nog nooit een \"onbewuste\" besmetting gehad.\n\nNiek\n\nNiek.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=leonie89;650334]Dank je Niek,\r\n\r\nIk heb revo geinstalleerd en gestart. Wat me opvalt is dat hij niets ziet staan van malwarebytes, noch van bitdefender,......\r\n\r\nLeonie[/QUOTE]\r\n\r\nNee geen idee. Ik heb dat zelf ook wel eens ondervonden, maar het heeft ook wel even werk, voor alle programma\'s in het schermpje verschijnen hoor. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 0
Ik heb je uitleg gelezen bij Modje Black Tiger. thnx.\n\n[QUOTE]Het is van CID zelf. Je moet even goed opletten waar de punt staat. Ik dacht dat de meesten wel wisten hoe een domein werkt?\n\nStaat er stoftwarecomputeridee.nl of software.computeridee.nl en in dit geval is het dus laatstgenoemde.\nDan is het domein computeridee.nl en het subdomein software en gaat het dus om een legitiem onderdeel van het computeridee.nl domein. Net zoals forum.computeridee.nl ook met een punt er tussen ook een subdomein van computeridee.nl is. Je hoeft dus niets na te zoeken, dit is gewoon legitiem. [/QUOTE]\n\nEn Leonie.... sorry sorry voor de paniek. \n\nWaarom dan wel van die vage teksten... [QUOTE] Utökad nedladdningsgaranti:[/QUOTE]\n\n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Niekie30;650356]Ik heb je uitleg gelezen bij Modje Black Tiger. thnx.\r\n\r\n\r\n\r\nEn Leonie.... sorry sorry voor de paniek. \r\n\r\nWaarom dan wel van die vage teksten... \r\n\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nEen ding begrijp ik niet helemaal, waarom word \"software.computeridee.nl\" nergens in het blad noch op de website vernoemd?!:(
Link naar reactie
  • 0
Haha,\r\n\r\nEen leermomenttje.... Nou ja, ik moet zeggen dat ik wel even in de stress schoot op het moment dat ik dacht dat ik meteen iets \"illegaals\" op mijn nieuwe systeem had gezet.\r\nHet is in ieder geval wel een teken voor mij toch altijd scherp te blijven en evt. van tevoren de vraag voorleggen of iets al dan niet betrouwbaar is in plaats van klakkeloos downloaden.\r\n\r\nWat me wel nog steeds intrigeert is de bijna belachelijk lage prijs voor dit zgn. beste antivirus programma.\r\nOverigens blijft mijn vraag staan of het aan te raden is de genoemde optie erbij te nemen of dat dit niet nodig is omdat ik, neem ik aan, een licentiecode krijg die ik in geval van nood kan gebruiken bij herinstallatie?\r\n\r\nIn ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken en -kijken!!!\r\n\r\nEnne Niek: Geen probleem hoor;)! Safety first en bij twijfel steeds alert blijven!\r\n\r\nNogmaals dank!!\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nLeonie
Link naar reactie
  • 0
Als ik het zo lees, kan je hem inderdaad 2 jaar lang opnieuw downloaden, voor als je een andere pc koopt, of alles opnieuw installeer.\nNu weet ik niet hoe jij omgaat met wachtwoorden, maar ik ben daar vrij slordig in. Dus zou ik persoonlijk voor die paar euro, die cd erbij bestellen. dan heb je geen login te onthouden en schijf je het serial op de cd. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...