Ga naar inhoud

printerprobleem: afdruk1 ok - afdruk2 nok


Aanbevolen berichten

Beste, \r\nBeschik over een Epson all-in-one printer, die ik koppel aan een Dell portable. Nooit problemen gehad om te printen, maar sinds een paar dagen geconfronteerd met het volgende. Wanneer ik een document een eerste keer afdruk,geen probleem, alles lukt prima (connectie tussen printer en pc lijkt me dus ok, USB poort ook a priori). Wanneer ik document daarna een tweede keer probeer te printen (of een ander document) blijft de gevraagde afdruk steken in de printer wachtrij en krijg ik in Word bv een boodschap “kan geen verbinding met printer maken”. Ik zie het doc ook in de wachtrij maar behalve het deleten kan ik er niks mee aanvangen. Als ik dan een volledige shut down van de pc doe en die weer opstart, dan wordt de gevraagde print wel onmiddellijk geactiveerd zonder dat ik er iets moet voor doen (wat nog in de wachtrij zit wordt dus onmiddellijk gedrukt). Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen? PC draait op Windows7. Alvast bedankt!
Link naar reactie
J kunt de printer verwisselen van USB poort dan installeert de printer opnieuw en zal in de meeste gevallen weer gewoon goed werken.\nLukt dit niet doe dan het volgende: In het onderdeel Apparaat beheer (te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaat beheer) staan de Windows hardware-items.\n\nVerwijder de USB poorten op de muis en het toetsenbord na, herstart de Computer en Windows zal de USB poorten opnieuw installeren, daarna zou de printer weer normaal moeten werken.
Link naar reactie
@niekie20 het doet zich voor bij om het even welk document- van zodra ik er eentje afdruk, lukt opnieuw iets afdrukken daarna niet meer\r\n@stroke 33: printer van usb poort veranderen had ik al gedaan , loste niks op - alle poorten desinstalleren zoals je voorstelde deed ik nog niet - probeer ik asap en ik geef je feedback
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...