Ga naar inhoud

Mobiel telefoon


Aanbevolen berichten

ik heb een vraag over voor geïnstalleerde telefoon apps en bel toontjes.\r\nDe meeste gebruik ik niet eens en de melodietjes die er opstaan vindt ik verschrikkelijk. het liefst wil ik ze verwijderen omdat ze heel veel ruimte in beslag nemen. Als ik mijn lg l5 2 telefoon aan mijn pc hang is het dan ook mogelijk om die \"troep\" van mijn mobiel te verwijderen desnoods via een omweg of zo iets?
Link naar reactie
Het klopt dat de voorgeinstalleerde apps van Google en LG niet zomaar te verwijderen zijn, zonder de telefoon eerst te rooten. Dus het is eerst de vraag of je dat wel wilt, inbreken op de standaard ROM. Bij garantiegevallen zal LG moeilijk doen als er een custom ROM op zit.\r\n\r\nVerder nemen beltoontjes relatief gezien maar heel weinig ruimte in beslag, dus daar hoef je je niet druk over te maken. Dus het enige wat je kunt doen is kijken welke van de apps wel gewoon via Applicatiebeheer te verwijderen zijn.\r\n\r\n[url]http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-E460-Optimus-L5-II-smartphone[/url]\r\n\r\nDe specificaties van deze telefoon zijn wat magertjes: Verouderde single core processor, slechts 512MB RAM en 4GB intern geheugen. Om je toestel echter zo snel mogelijk te houden, zou je zo min mogelijk onnodige processen actief moeten hebben: Zie in Applicatiebeheer onder Actief de \"Processen in cache\" en \"Services in gebruik\", nadat je een verse reboot (helemaal uit en weer aan dus) hebt gedaan van het toestel.\r\n\r\nAls daarin apps staan die daar op dat moment helemaal niets te zoeken hebben, dan weet je al dat dat een kandidaat is om helemaal te verwijderen van je toestel (hoe leuk die app ook lijkt).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...