Ga naar inhoud

internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kan een timing probleem zijn met de driver van de netwerkkaart. Kan ook spyware zijn, beetje moeilijk te zeggen. Kan vanalles zijn eigenlijk.\n\nEen andere oplossing dan opnieuw opstarten is om gewoon eens te wachten, of anders de netwerkkaart uit te schakelen (rechter muisknop en dan uitschakelen), paar seconden wachten en dan weer inschakelen, dat helpt ook vaak.
Link naar reactie
Waarom ligt de afstandbediening achter de bank... Kan veel zijn, laten vallen door een huisgenoot, schoof opzij bij het stofzuigen, kind wilde eens meer aandacht, wie weet. Moeilijk te zeggen vanuit hier. Zelfs als je een poes hebt kan die hem zat geworden zijn.\r\n\r\nTja, we hebben ongeveer allemaal een huiskamer met bank en afstandbediening, maar er zijn zoveel mogelijkheden om in een paar minuten de kleinste achter de grootste kwijt te raken.\r\n\r\nEen antwoord kan komen als je meewerkt met het proberen te achterhalen van wat er fout is, een glazen bol wordt aan ons [I]niet [/I]verstrekt.\r\n\r\nDus...\r\n\r\n[quote=BlackTiger]Een andere oplossing dan opnieuw opstarten is om gewoon eens te wachten, of anders de netwerkkaart uit te schakelen (rechter muisknop en dan uitschakelen), paar seconden wachten en dan weer inschakelen...[/quote]\r\nheb je dit geprobeerd zodat we een minimaal idee krijgen van het resultaat van die poging ?\r\n\r\nWe zouden er b.v. uit kunnen opmaken dat het probleem alleen bij een koude computer gebeurt, en daarom een hardwareprobleem is ?
Link naar reactie
[QUOTE=vreede;649851]Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, ik begrijp er dus uit dat niemand het schijnt te weten.\r\nIeder geval bedankt,\r\n\r\nVreede[/QUOTE]\r\n\r\nAls je binnen (zeg maar) 8 uur een duidelijk antwoord verwacht, op een dergelijk onduidelijke vraag en verder niet ingaat op goed bedoelde ideeën of suggesties, lijkt het mij dat je probleem hier niet wordt opgelost.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...