Ga naar inhoud

Aanmelden op NAS


Aanbevolen berichten

Dag,\r\n\r\nMijn PC is bekabeld aangesloten op mijn LAN. Ik heb eenmalig ingelogd op mijn NAS en de verbinding blijft altijd bestaan.\r\nBij mijn laptop (WIFI) moet ik telkens opnieuw met inlognaam en wachtwoord aanmelden.op mijn NAS, ook als ik aangeef mijn inloggegevens te bewaren. Dat geeft soms problemen als een programma een directory zoekt op de NAS, voordat deze toegankelijk is. Daarom heb ik het openen van de NAS opgenomen bij de opstart-items. Dat werkt wel, maar ik moet telkens eerst weer aanmelden. \r\nIs het mogelijk om (bv middels parameters of zoiets) de inlogcodes op te nemen in het opstartmenu? \r\n\r\nGroet,\r\nBart van Veen
Link naar reactie
Heb je op je laptop misschien ingesteld dat bij het afsluiten of opstarten een schoonmaak programma wat \"rommel\" opruimt? \n\nMoet je net als ik via een browser inloggen op je NAS en heb je daar soms ingesteld dat cookies en wachtwoorden worden verwijderd bij het afsluiten?\n\nHet kan niets met het wifi te maken hebben, tenzij alles niet in één thuisgroep is aangemeld.\n\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...