Ga naar inhoud

Internet Explorer werkt niet meer.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste lezers.\r\n\r\nHeb Windows 7 als besturingssysteem en gebruik Internet Explorer 8.\r\nMaar kan sedert gisteren I E niet meer gebruiken, als ik opstart, geeft hij een balnk scherm weer, en is er een schermpje , waarin staat, programma werkt niet meer , en programma sluiten.\r\nBoven in de adres balk staat niet wat ik heb ingesteld \"www.startpagina.nl\" maar \r\n\r\nres://ieframe.dill/acr_dapnx_error.htm\r\n\r\nHeb al systeemherstel gedaan, maar dat helpt niet.\r\nWeet iemand misschien de oplossing voor me, waardoor ik toch weer I.E kan gebruiken ???\r\nHeb geen idee hoe het gekomen is, of is het soms een virus ?????\r\nBij voorbaat dank.\r\n\r\nGroetjes Pepe55.
Link naar reactie
Als je hier leest: [url]http://www.oratraining.com/blog/2010/04/internet-explorer-has-closed-this-webpage-to-help-protect-your-computer/[/url]\n\nZou het op te lossen moeten zijn. \n\n[QUOTE]Goto Internet Explorer -> Tools -> Internet Options -> Advanced -> Scroll down to Security -> Uncheck “Enable memory protection to help mitigate online attacks*”\n\nClose all browser windows and restart the browser. The issue should have been fixed[/QUOTE]\n\nEn inderdaad updaten [B]naar een veilige versie dus 11 is ten zeerste aan te raden.[/B]\n\nNiek
Link naar reactie
Hallo Anacho en Niekie 30.\r\n\r\nBedankt voor jullie snelle reactie, ben enkele dagen ziek geweest en zodoende nu pas mijn reactie.\r\nHeb jullie raad opgevolgd, en via het citaat \"Internetopties, geavanceerd, het vinkje weg gehaald daar.\r\nEn alles was weer perfect. Heb me tevens aan jullie advies gehouden om op te graden naar I.E 11.\r\nHeb tevens Mozilla Firefox geinstalleerd, mocht er nog eens iets mis gaan..\r\n\r\nNogmaals heel hartelijk dank, groetjes van Pepe55.
Link naar reactie
Update en als het dan nog niet werkt ! verwijder het helemaal van je computer! maar wacht! zorg er wel voor dat je de offline instalatie van internet explore al gedownload heb,\r\nen instaleer het op nieuw.\r\n\r\nmaar zelf raad ik aan om google chrome te gebruiken! werkt snel en makelijk.\r\ndoe je veel met internet, zoals apps via je internet downloaden en add\'s\r\ndan raad ik mozilla firefox aan.\r\nwerkt snel en je kan er meer mee dan internet explore!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...