Ga naar inhoud

IE start niet op vanaf bureaublad


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey, \r\n\r\nIk heb windows 8.1 en in eens start mijn internet explorer niet meer op vanaf mijn bureau blad. aan de verbinding ligt het niet want email werkt wel. ook kan ik via de windowns 8 \'tegels\' internet op. \r\n \r\n\r\nAls ik nu op de icoon van IE klik dan krijg ik wel het internet scherm maar hij start geen pagina\'s op oid. lijkt wel of dat icoon niet meer werkt. ik weet helaas niet hoe ik het weer aan de praat krijg want internet via de windows 8 tegels vind ik niet makkelijk werken.\r\n\r\nOok als ik een email krijg met een internet link daarin en ik klik daarop wordt IE eveneens niet opgestart/\r\n\r\nwie weet raad ?\r\n\r\nMvg Sullio
Link naar reactie
Je moet even verborgen mappen op zichtbaar zetten. Dan zie je de betreffende map in je gebruikers omgeving staan en dan volg je het beschrevene op die site.\n\n[QUOTE]Waar vind ik die snelkoppelingen?\nMenig app en bureaubladprogramma plaatst tijdens de installatie een snelkoppeling in de (standaard verborgen) map C:\\ProgramData\\Microsoft\\Windows\\Menu Start\\Programma\'s (voor alle gebruikers) danwel C:\\Gebruikers\\inlognaam\\ AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Menu Start\\Programma\'s (voor de betreffende gebruiker). De snelkoppelingen zijn vanuit deze mappen eenvoudig aan het bureaublad en/of de taakbalk toe te voegen. [/QUOTE]\n\nJe maakt dan dus gewoon een nieuwe snelkoppeling aan.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=sullio;649737]Nee, wan daar vind ik m niet. Hoe krijg ik die verborgen mappen te voorschijn ?[/QUOTE]\n\nOpen de verkenner. Ik neem aan dat je dan ook in W 8 bij één van menukeuzes bovenaan in het map venster naar \"Organiseren\" kunt. \nKies dan \'map en Zoekopties\" en kies in het nieuwe schermpje voor het 2e tabblad. Vink daar aan dat je \"verborgen mappen en bestanden\" zichtbaar wil hebben.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=sullio;649787]Ik heb de verborgen mappen zichtbaar gemaakt maar dan kom ik daar GEEN IE tegen.[/QUOTE]\n\nDie zullen daar ook niet direct zichtbaar zijn. Je moet eerst bladeren naar deze map: \n C:\\ProgramData\\Microsoft\\Windows\\Menu Start\\Programma\'s (voor alle gebruikers) danwel C:\\Gebruikers\\inlognaam\\ AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Menu Start\\Programma\'s (voor de betreffende gebruiker). De snelkoppelingen zijn vanuit deze mappen eenvoudig aan het bureaublad en/of de taakbalk toe te voegen. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=sullio;649741]Ik heb wel die starttegel in dat nw windows 8 (Start menu is dat toch) en dan werkt IE wel. Als ik die dan koppel aan de taakbalk en vanaf mijn bureaublad wil openen, werkt t niet. IE werkt dus niet vanaf het bureaublad.[/QUOTE]\r\n\r\nHoe koppel jij deze tegel aan de taakbalk? Ik hoop via de rechts klikken op de IE tegel en dan linksonder te kiezen voor vastmaken aan taakbalk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...