Ga naar inhoud
  • 0

Sweet-page verwijderen


Anoniem2

Vraag

Sinds gisteren heb ik plotseling een andere startpagina in mijn beide browsers: IE11 en Mozilla Firefox. De pagina heet [B]\"Sweet page\"[/B] en is door mij niet weg te krijgen. Hij is meegekomen met een [B]Nederlandstalige [/B]download van \"[B]Dropbox[/B]\", ik heb daar kennelijk niet goed opgelet. Er kwamen ettelijke programmaatjes mee, die ik niet kon weigeren. Ik heb ze later wel allemaal kunnen deïnstalleren, maar die nieuwe startpagina blijft.\r\nMaar hoe kom ik er vanaf?\r\n \r\nIk vond op internet een site waarmee dat zou kunnen: \"redmijnbrowser.nl\", maar ik ben erg achterdochtig en voorzichtig geworden. Is die site wel te vertrouwen?\r\nKan iemand me de weg wijzen?
Link naar reactie

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[QUOTE=toverheks;649358]Tja, daar heb ik nooit gekeken. Ik zie wel dat er in \"Doel\" en \"Beginnen in:\" rare dingen staan. Maar wat moet er wél staan? Kan je me verder helpen?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb geen flauw idee welke startpagina je wel wilt hebben... wijzig een foute url die je nu ziet naar de url van je favoriete startpagina.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=ctrlaltdelete;649357]Controleer de eigenschappen van de snelkoppelingen waarmee je de browsers start.\r\nAls die verwijzen naar de Sweet Page pagina kun je nog zo je best doen om de rommel te verwijderen maar zal je browser altijd weer met die Sweet Page starten.[/QUOTE]\r\nRottig ding en doet me denken aan die Qv06 of Qvo6 en er is er al een NL instructie om te volgen voor hulp. \r\n\r\n[url]http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=222&t=12671[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...