Ga naar inhoud

Problemen met toetsenbord


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een draadloos toetsenbord, Logitech MK250, en werk op een HP i5 Win7 desktop pc. Het toetsenbord geeft regelmatig \'in gesprek\', verwerkt de aanslagen niet of niet volledig na seconden gewacht te hebben.\r\nDit is natuurlijk heel vervelend werken, het onderbreekt enorm en met passwords weet ik niet welke key overgeslagen is. Ook de combi\'s CTRL+C e.d. werken dan niet.\r\nIk kan het niet relateren aan een piek in bv update op de achtergrond.\r\nEn het maakt ook niet uit hoe hard ik er op sla alhoewel ik het idee heb dat het soms wel werkt.\r\nErvaringen?\r\nRuud
Link naar reactie
Diverse malen batterijen gewisseld, want dan gaan je twijfelen aan a/ hoe lang liggen ze er al en b/ merk. Maar daar ligt het dus niet aan. Zal eens kijken of ik de oude met draad nog heb en anders zal ik een andere moeten kopen (dit is er ook eentje waarbij je geen lampje hebt op Caps Lock, ook lastig met passwords). Het moet wel iets zijn met het toetsenbord want de muis (ook draadloos) werkt perfect en heeft geen last van \'in gesprek\'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...