Ga naar inhoud

Email via een php formulier auto antwoorden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem,\r\n\r\nIk heb een website gemaakt voor een kennis. De email gaat via een PHP formulier naar zijn gmail account. Dit werkt prima.\r\n\r\nMaar...\r\n\r\nHet automatisch antwoorden lukt niet. Wanneer hij dit instelt via gmail verstuurd deze geen automatisch antwoord terwijl dit vroeger wel altijd gebeurde.\r\n\r\nIk denk dat dit te maken heeft dat ik wel de afzender meegeef maar gmail automatisch zijn website server pakt als afzender. \r\n\r\nHoe kan ik dit oplossen?\r\nKan ik een php header toevoegen die de afzender \"overruled\" oid? \r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nwebsite waar het om gaat: \r\n\r\n[url]www.eetcafevlaming.nl[/url]
Link naar reactie
ik heb dat op deze manier prima werkend gekregen:\r\ndefinities:\r\n$header1 = \"From:\" . $klant . \"\\r\\n\" . \"Reply-To:\" . $klant . \"\\r\\n\" ; \r\n (waarbij $klant = het door de klant ingevoerde eigen mailadres)\r\nmailverzending:\r\nmail(\'xxxyyyzzzt@gmail.com\', $subject1, $festijn . $Mailadres . $Naam . $Straat . $Postcode . $Plaats . $Telefoon . $Bericht, $header1);
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...