Ga naar inhoud

Aankoop wifi pci kaart


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben sinds een tijdje opzoek naar een goede wifi pci kaart, dit omdat mijn internet verbinding op mijn kamer eigenlijk redelijk slecht is (hebben een bandbreedte van 6mb/s downloaden en 600-800 kb/s uploaden) (geen lan verbinding op mijn kamer, home plug van sitecom(200 Mbps) geeft ± 2-3 mb/s dl, repeater van icidu geeft 3-4 mb/s(maar verliest soms verbinding :? )) normaal vind ik dit niet zo erg, maar ik zou graag films willen streamen/uploaden naar onze nas, en daar is 4 mb/s echt te traag voor vind ik. Ook speel ik spellen zoals tf2 dus een goeie ping rond de 20-80 zou fijn zijn(met de repeater, die overigens bij de trap ligt haal ik 20-30).\r\n\r\nNu mijn vraag, is een wifi pci kaart een mogelijke oplossing? Zo ja welke? Ik wil er max 50 euro aan besteden, maar het liefst zou ik een zo goedkoop mogelijke kaart willen natuurlijk.\r\n\r\nIk zit al met al ongeveer 5-6 meter van de router die op de begane grond zit(gegokt in een rechte lijn naar...), ik zit op de 1e verdieping met een muur/trap/grond tussen de router en mij.\r\n\r\nAl vast bedankt voor alle hulp/reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...