Ga naar inhoud

epson W-F 7515


Aanbevolen berichten

ik heb een nieuwe epson wf 7515 geïnstalleerd via de bijgeleverde cd op mijn acer aspire m3641 met windows 7 64 bit de printer staat nog op fabrieksinstellingen \r\n\r\nop de installatie cd staan de instelling op A4 passen of staand of liggend \r\n\r\nnu krijg ik niets leggen of passends afgedrukt halve pagina\'s\r\n\r\n\r\n\r\nen de printer is via usb aangesloten maar ik krijg de melding dat er geen verbinding is met de scanner \r\nwie kan mij helpen
Link naar reactie
Ik heb van de week ook een nieuwe Epson WF printer geïnstalleerd en de meegeleverde cd niet gebruikt omdat ik uit ervaring weet dat je dan vaak teveel software op het systeem krijgt. Ook is de software op cd vaak verouderd.\r\n\r\nLijkt mij het beste om de printer los te koppelen en [I]alle[/I] software van Epson te deïnstalleren.\r\n\r\nDan naar deze pagina gaan: [url]http://www.epson.nl/nl/nl/viewcon/corporatesite/products/mainunits/support/11149/22[/url] \r\nControleren of het juiste besturingssysteem is geselecteerd, en dan WebNavi (v2.0) downloaden en die gebruiken om alles te installeren.
Link naar reactie
Goeden dag\r\n\r\ngeïnstalleerd via de drivers van de epson supports site en ook pas aangesloten toen er naar gevraagd werd \r\n\r\nhet probleem blijft ,de pagina\'s die ik legend afgedrukt wil hebben nadat ik het heb aangepast bij de instellingen blijven standen met als gevolg geen volledige pagina ,vandaar dat ik schreef halve pagina uitgeprint
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...