Ga naar inhoud

Registratie surfgeschiedenis


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Surfgeschiedenis\r\nIk wil standaard de geschiedenis via Google Chrome uitgeschakeld hebben. Ik weet dat ik bij de start een nieuw incognito-venster kan openen en dan wordt de geschiedenis niet geregistreerd, of ik kan na afloop de geschiedenis wissen. Maar ik vergeet wel eens dat incognito gebeuren aan te klikken en/of naderhand te wissen. Ik zie dat in een netwerk dit wel kan door de netwerkbeheerder. Is er een methode om altijd en dus standaard de geschiedenis uitgeschakeld te hebben?
Link naar reactie
Hierbij een kopie van de tekst die getoond wordt als ik de toegevoegde omschrijving,zoals die geadviseerd werd, invul:\r\nDe naam C:\\Program Files(x86)Google\\Chrome\\Application\\chrome.exel.incognito die in\r\nhet Doelvak is opgegeven, is ongeldig. Controleer of de bestandsnaam en het pad juist zijn. \r\nDus hier kom ik niet mee verder.
Link naar reactie
Ik denk dat je deze zin niet goed begrepen hebt:\n\"[I]Voeg bij Doel het volgende toe achter .exe\" -incognito[/I]\"\n\nWat je moet doen is eerst een verse kopie van de normale snelkoppeling maken, b.v. op je Bureaublad.\nDan kijk je bij de \'[I]Eigenschappen - Doel[/I]\'. Daar staat een z.g. opdrachtregel.\nZet je cursor achteraan die opdrachtregel, zet een spatie (! belangrijk), en dan type je [B]-incognito[/B]\n\nKlaar.\n\n -incognito is één woord trouwens, dit komt er in totaal te staan:\n[CODE]C:\\Program Files(x86)Google\\Chrome\\Application\\chrome.exe -incognito[/CODE] \n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Ik vermoed dat mijn reactie niet verzonden is en daarom, wellicht overbodig , hier nogmaals in ongeveer dezelfde woorden mijn reactie. \r\nIk heb de geadviseerde tekst precies zo ingevuld en het weigermenu blijft nu inderdaad weg. Maar als ik vervolgens via Chrome ga surfen, blijkt naderhand de geschiedenis tóch weer op een rijtje vermeld te staan. Het is weliswaar geen vreselijke moeite om steeds eerst een \'nieuwe incognitovenster te maken en/of naderhand de geschiedenis te wissen maar toch....\r\nOverigens het verkeerd geschreven woord incognito was slechts een tikfout in mijn verzoek aan het Forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...