Ga naar inhoud
  • 0

aartemis.com


Anoniem2

Vraag

Hoe het kwam weet ik niet maar ik zit met aartemis.com,krijg het niet weg verschijnt steeds weer ipv mijn google startpagina:@ configuratiescherm staat ie niet tussen,malwarebytes krijgt hem niet weg,hitmanpro vind van alles en die adviseren ze steeds maar dan moet ik eerst betalen!!. Kan me herinneren dat er vroeger n gratis versie was??
Link naar reactie

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
het je wel al gekeken bij de instellingen voor de startpagna in de configuratiescherm/internetopties?\r\nkijk ook in je browser naar invoegtoepassingen (in ie) cq add ons (in ff).\r\nhaal hitmanpro maar van de pc, daar heb je meer last van dan profijt.\r\nhaal adwcleaner [url]http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/[/url] (klik op blauwe knop met de tekst \'downlaod now @ bleeping computer.\r\neerst scan doen, en daarna clean.\r\nna de herstart krijg je een logbestand te zien.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=falstring;648854]het je wel al gekeken bij de instellingen voor de startpagna in de configuratiescherm/internetopties?\r\nkijk ook in je browser naar invoegtoepassingen (in ie) cq add ons (in ff).\r\nhaal hitmanpro maar van de pc, daar heb je meer last van dan profijt.\r\nhaal adwcleaner [url]http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/[/url] (klik op blauwe knop met de tekst \'downlaod now @ bleeping computer.\r\neerst scan doen, en daarna clean.\r\nna de herstart krijg je een logbestand te zien.[/QUOTE]\r\n\r\nEen van de eerste dingen die ik gedaan heb....google ingevuld en op toepassen geklikt maar nu blijft aartemis al startpagina staan.\r\nBij invoegtoepassingen heb ik het zojuist wéér verwijderd,maar is dus niet weg!! \r\nWaarom lees je op veel forums dat je \'het\'gewoon weg moet halen bij configuratiescherm als het daar nergens tussen de programmaas staat??? hitmanpro is al weg.\r\nIk ga adw cleaner nu proberen,helaas moet ik zo weg maar dat red ik nog net denk ik,bedankt alvast
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=rooie60;648856]Een van de eerste dingen die ik gedaan heb....google ingevuld en op toepassen geklikt maar nu blijft aartemis al startpagina staan.\r\nBij invoegtoepassingen heb ik het zojuist wéér verwijderd,maar is dus niet weg!! \r\nWaarom lees je op veel forums dat je \'het\'gewoon weg moet halen bij configuratiescherm als het daar nergens tussen de programmaas staat??? hitmanpro is al weg.\r\nIk ga adw cleaner nu proberen,helaas moet ik zo weg maar dat red ik nog net denk ik,bedankt alvast[/QUOTE]\r\n\r\nYessssssssssssssssssss gone!!!! thanx falstring
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=falstring;648876]fijn dat het hielp, maar de tip van desperado zou ik zeker nu nog uitvoeren![/QUOTE]\r\n\r\nZijn allemaal dingen die ik gelijk al heb gedaan,klein beetje eigen verstand heb ik zelf gebruikt haha maar op een gegeven moment is het op als ik alle opties heb gehad.\r\nAlleen die ADW cleaner had ik nog niet geprobeerd en dat was hem! ik onderhoud eigenlijk al n jaar of 11 de 2 pc\'s van zoon en man qua virussen en ad ware
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...