Ga naar inhoud

tag.js


Anoniem2

Aanbevolen berichten

En dan komt weer zo\'n simpele ziel met een antwoord als \"javascript uitschakelen\" daar op dat Kassa forum. En dat terwijl javascript op ontzettend veel sites gebruikt wordt, dus uitschakelen gaat meer nadeel brengen dan aan laten.\n\nMijn zus heeft exact hetzelfde ook een tijdje gehad. Bleek echter maar bij 1 site te zijn geweest. Zij had geen malware gevonden met Malware Bytes dus daar lag het niet aan. ADWCleaner vond overigens ook niets. Logisch eigenlijk, ik had het systeem nog niet zo lang geleden helemaal opgeschoond wat dit betreft.\n\nZe heeft er nu geen last meer van, was vooralsnog maar bij 1 site, ik weet alleen niet meer welke. \n\nHet is overigens bekend dat Internet Explorer (alle versies) wel eens vaker kuren hebben met Javascript, terwijl andere browsers daar geen last van hebben. Van deze hoef je mijns inziens niet wakker te liggen.
Link naar reactie
Het probleem wordt veroorzaakt door de scripting rondom de Heineken COO reclame die in de rtlnieuws stream staat. Ik hoop dat ze er snel wat aan doen en/of die reclame campagne snel afloopt.\r\n\r\nHet probleem is dat ze in een iframe direct een javascript laden, in plaats van de html die er omheen hoort. Andere browsers lijken de javascript gewoon als onzichtbare tekst te tonen (als 1 pixel iframe binnen een onzichtbare div), terwijl IE het als een download aanbiedt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...