Ga naar inhoud
  • 0

Kan geen filmpjes afspelen


Anoniem2

Vraag

Hallo, ik heb een probleem met het afspelen van filmpjes in Youtube. Ik gebruik Windows 8 en de browser Mozilla 26.0.\r\nHet begon met het updaten van de Adobe Flash Player, dat lukte steeds niet. Toen heb ik Adobe Flash Player verwijderd. En ik heb verschillende pogingen gedaan om het opnieuw te installeren. Alleen ik krijg dan steeds de melding dat hij het niet kan openen vanwege mijn internetbeveiligingsinstellingen. Daar kan ik niets in vinden in Mozilla over Adobe Flash Player. Kunnen jullie me verder helpen? \r\n\r\nAlvast bedankt voor de moeite.\r\n\r\nGroeten Gerrie81
Link naar reactie

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Tnnx Erik. Zelf nog nooit nodig gehad en nog nooit gezocht dus. En vanmiddag kon ik het zo snel niet vinden. Je verwacht ook in \"Help\" eigenlijk niet zo\'n functie. Had gezocht bij \"Opties\". Maar zo zou TS dus FF in de standaard instellingen kunnen zetten. Exporteer wel even je bookmarks, want ik zag iets staan van \"alleen essentiële gegevens\".\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...