Ga naar inhoud

kan geen yahoo mail meer ontvangen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nGraag iemand die mij kan helpen, ik ben echt een leek op dit gebeid.\r\nHet gaat om:\r\nIk heb bij yahoo.com mailadressen. sinds gister krijg ik het volgende bericht als ik yahoo mail wil openen om te kijken of er mail voor mij is.\r\n\r\nDe webpagina kan niet worden weer gegeven, mogelijkheden die worden gegeven zijn:\r\n1 online naar een prog. zoeken waarmee de webinhoud kan worden weer gegeven. \r\n2 fout adres\r\n3 ga terug naar vorige pag.\r\n\r\nHet vreemde is dus ook dat ik niet meer kan uitloggen of een mail bekijken, op het moment dat ik dat wil doen vliegt de pagina er al uit en krijg ik de webpag kan niet worden weergegeven.\r\n\r\nIn de browser staat httpss://ad.360 yield en nog een heleboel meer maar misschien zegt u dat iets.\r\n\r\nHoop dat iemend mij kan helpen dit op te lossen.\r\n\r\nVriendelijke groet, Milou
Link naar reactie
Bedankt voor het antwoord, als ik het goed begrijp is het dus beter een ander prog te installeren bv firefox of heb ik het mis? Sorry, ik snap er niet zoveel van. Kan ik eventueel die firefox installeren of moet dan eerst de microsoft ie eraf gehaald worden?\r\n\r\nZal in elk geval mijn email contacten over zetten op een andere mail. Welke raden jullie aan? gmail, hotmail???\r\n\r\nIk hoor het graag, ben in elk geval al blij dat er geen virus in mijn pc zit.\r\nBedankt, Milou
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...