Ga naar inhoud

kan niet klikken op link


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;647604]Is Internet Explorer ingesteld als standaard browser?\r\nHeb je Chrome soms verwijderd kort geleden, waarna de problemen begonnen?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHeb nooit chrome gehad,heb alleen toen ik de laptop kocht gelijk n programma geinstalleerd waardoor het uiterlijk op de klasieke windows xp leek \"stardock start8\" omdat ik die blokken van windows 8 niks vond,heb gewoon IE8
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647617]Als het goed is moet je IE 11 hebben met Windows 8 (ongeacht startdock start 8).\r\nDit kan je vinden onder de Help toets in het menu van IE.\r\nBlijft de vraag: Is IE ingesteld als standaard browser?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHoe kom ik daar achter? ik krijg altijd dezelfde browser als ik op de E klik of zeg ik nu iets doms? heb windows 8 nog niet helemaal onder de knie na 10 jaar XP te hebben gehad.
Link naar reactie
Dat je W8 nog niet onder de knie hebt, heb ik alle begrip voor en daar ben je niet de enige in. \nHier kan je lezen hoe je IE kunt instellen als standaard browser: [url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/make-ie-default-browser#ie=ie-11[/url]\n\nMaar ik sluit niet uit dat Incridimail het probleem (heeft) veroorzaakt. (persoonlijk vind ik dat programma één grote ramp) \n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb standaard Firefox als browser, soms moet ik even IE gebruiken, bv om te controleren of een webpagina wel goed wordt weergegeven in Fx. Als ik dat doe krijg ik altijd de optie \"IE is niet uw standaard browser, wilt U IE als standaard instellen\" Ja of Nee. Als je deze mogelijkheid niet ziet als je IE opent, is IE gewoon je standaard browser.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;647652]I Als ik dat doe krijg ik altijd de optie \"IE is niet uw standaard browser, wilt U IE als standaard instellen\" Ja of Nee. Als je deze mogelijkheid niet ziet als je IE opent, is IE gewoon je standaard browser.[/QUOTE]\n\nDa\'s niet helemaal waar, want je kunt bij die melding ook [B]niet[/B] voor ja of nee kiezen en dan voor iets van \"Deze vraag niet meer stellen\".\nEn dan zie je hem ook niet meer.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647622]Dat je W8 nog niet onder de knie hebt, heb ik alle begrip voor en daar ben je niet de enige in. \r\nHier kan je lezen hoe je IE kunt instellen als standaard browser: [url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/make-ie-default-browser#ie=ie-11[/url]\r\n\r\nMaar ik sluit niet uit dat Incridimail het probleem (heeft) veroorzaakt. (persoonlijk vind ik dat programma één grote ramp) \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDank je ik ga mij er in het weekend in verdiepen;)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647622]Dat je W8 nog niet onder de knie hebt, heb ik alle begrip voor en daar ben je niet de enige in. \r\nHier kan je lezen hoe je IE kunt instellen als standaard browser: [url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/make-ie-default-browser#ie=ie-11[/url]\r\n\r\nMaar ik sluit niet uit dat Incridimail het probleem (heeft) veroorzaakt. (persoonlijk vind ik dat programma één grote ramp) \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHeb uiteindelijk gevonden ......heb IE 8 dus al op deze laptop zitten ! en ik heb incredi al zolang ik internet heb op alle pc\'s laptops en nog nóóit trammelant mee gehad,echt niet.\r\n\r\nMaar ik vind het op zijn zachts gezegd k** dat ik niet mee rop n link kan klikken in een mailtje.:@ iig bedankt voor de info hier heren.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647890]Ik ben wel benieuwd wat je nu gevonden hebt. Het lijkt niet de oplossing.\r\n\r\nJe zal nooit haast hebben neem ik aan. Incridimail kost ongeveer 20% van de snelheid van je pc/laptop. En nooit \"trammelant\"mee gehad. Dat heb ik al zodra ik die ober zie verschijnen op de pc van een klant..... :-)\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDie ober van de mail? hahahah kan je uitschakelen hoor! en deze laptop/pc is voor huis/tuin/keuken gebruik en snel genoeg.:cool: nee écht nooit gedonder,ook niet op de mini laptop van mij of de DRELL (die vastloopt na ong.4 minuten maar dat lag dus niet aan incredimail want dat had ik er tijdelijk afgehaald.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...