Ga naar inhoud

Hoe haal ik de bijlagen uit meerdere e-mails?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste allen,\r\n\r\nIk krijg steeds vaker te maken met een inbox die vol met e-mails met bijlagen zit. Om deze e-mails een voor een te openen en de bijlagen er uit halen kost mij nogal veel tijd.\r\nDaarom dacht ik, ik ga is kijken of mensen op een forum er misschien een oplossing voor hebben.\r\nDaarom ook nu mijn vraag hoe haal ik in outlook de bijlagen uit meerdere e-mails in één keer.\r\n\r\nIk hoop dat jullie mij verder kunnen helpen dit zou mij veel tijd schelen!
Link naar reactie
Outlook lees ik..... misschien dat het zo lukt:\n\n [QUOTE]Alle bijlagen opslaan vanuit de berichtenlijst \n\n Selecteer in de berichtenlijst het bericht dat de bijlage bevat.\n Wijs in het menu Bestand de opdracht Bijlagen opslaan aan en klik op Alle bijlagen.\n Klik op OK, kies een maplocatie en klik vervolgens nogmaals op OK.\n[/QUOTE]\n\nDat haalde ik daar vandaan: [url]http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/bijlagen-bekijken-openen-wijzigen-en-opslaan-HA001231953.aspx[/url]\n\n\nEdit. Sorry vergeet deze. De vraag niet meteen geheel begrepen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...