Ga naar inhoud

windows klok


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[COLOR=\"Blue\"]Voor Windows 7[/COLOR] \r\n\r\n1) ga midden in het beeld staat met de muis \r\n 2) klik op de rechter muisknop, een nieuw venster opent\r\n 3) klik op Gadets \r\n\r\n \r\n 4) een nieuw venster komt met diverse icoontjes o.a. de klok\r\n\r\n5) dubbel klik op de klok en sluit het Gadets venster op het rode kruisje x \r\n\r\n\r\n 6) ga op de klok staat met het pijltje van de muis \r\n\r\n7) rechtsboven naast de klok komt een klein venster \r\n met x en het gereedschap teken te staan\r\n \r\n8) klik op het gereedschap teken. \r\n\r\n Je kunt kiezen uit 8 soorten klokken. Kies 1 model uit. \r\n\r\n9) het lege vakje daaronder moet je aan vinken \r\n\r\n10) klik OK\r\n\r\n klok blijft rechtsboven staan ! \r\n\r\nSucces, Atlanta
Link naar reactie
[QUOTE=kan00123;647290]Systeemherstel had ik al naar de 18 november gedaan. Dat hielp ook niet.\r\nEn bovenstaande link heb ik ook gelezen. Dus, als ik perse een analoge klok wil\r\nhebben, dan is de sidebar van Google de enige optie.\r\nWelbedankt allen voor het meehelpen van deze puzzel.[/QUOTE]\r\n\r\nDie link verwijst naar Microsoft en niet naar Google. Als je op die link klikt kan je met wat zoekwerk hier terecht komen. Daar staan een behoorlijk aantal klokken van Microsoft. [url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/search#q=klok&s=Store[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...