Ga naar inhoud
  • 0

kan niet downloaden


Anoniem2

Vraag

goedemorgen beste mensen ik hoop dat iemand mij kan helpen.\r\nIk heb nog een laptop met Windows Vista, echter als ik nu bestanden wil downloaden dat krijg ik steeds de melding dat de virusscan is mislukt en het downloaden mislukt is.\r\nOp verschillende forums al gelezen dat de combinatie Vista met AVG het probleem kan zijn.\r\nDe oude virusscanner verwijdert maar ook een nieuwe downloaden lukt dus niet meer.\r\nWie kan mij helpen.
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
vista met avg hoeft op zich geen probleem te zijn. ik ken voldoende vista\'s die met avg prima werken.\r\nik vermoed dat er meer aan de hand is met die pc, en een grondige scan is om te beginnen geboden.\r\nje moet dan wel even een andere pc inschakelen.\r\ndownload daarop een rescuecd van kaspersky (bijv) van [url]http://support.kaspersky.com/8092[/url]\r\nbrand die volgens de instructie op cd of zet em op stick en start daarmee je eigen vista op.
Link naar reactie
  • 0
Ik heb het zelf ook wel eens gehad alleen had dit met de cryptnet cache te maken waardoor ik niet kon downloaden.\r\nAangezien de situatie bij jou anders is zal dit misschien wel kunnen werken.\r\n\r\nWelke browser gebruik je?\r\nWant anders zal misschien een browser herstel wel werken\r\n\r\n[I]Om dit uit te voeren:[/I]\r\n\r\n[B]Internet Explorer[/B]: rechts bovenin wieltje -> Internet opties -> Geavanceerd -> onderaan \"Opnieuw instellen\"\r\n\r\n[B]Firefox[/B]: op de oranje knop links bovenin -> Help -> probleemoplossinginformatie -> dan verschijnt er een nieuw scherm waar u de knop \"Firefox herinitialiseren\" vind\r\n\r\n\r\n==========================\r\n[B]Belangrijk[/B]: LET WEL OP DAT HET OPNIEUW INSTELLEN VAN DE BROWSER GEGEVENS VERLOREN KUNNEN GAAN\r\n==========================
Link naar reactie
  • 0
Hoi joanlamme,\n\nstap 1.)\nDownload [b][URL=\"http://www.malwarebytes.org\"]Malwarebytes Anti Malware[/URL][/b]\nInstalleer het programma d.m.v. rechtsklik --> als Administrator uitvoeren. \nSta toe dat MBAM update en doe daarna een [u]snelle scan[/u]\nNa het (eventueel) opnieuw opstarten opent er een log, kopieer en plak die in een volgend bericht.\nVertel ook of je verbetering merkt.\nstap 2.)\nDownload [URL=\"http://download.bleepingcomputer.com/dl/587d156df1db687237119d593d51e529/52a59b3a/windows/security/security-utilities/a/adwcleaner/AdwCleaner.exe\"][B]adwcleaner[/B][/URL] naar het bureaublad,\nBelangrijk: plaats het bestand op je bureaublad! \nInstalleer het programma d.m.v. rechtsklik --> als Administrator uitvoeren. \nKlik vervolgens op Scan.\nAls \'ie klaar is met scannen klik dan op Clean.\n[b]Belangrijk: start je computer nu opnieuw op![/b]\nNa het opnieuw opstarten opent er een log, kopieer en plak die in een volgend bericht.\n\n[B]Desnoods breng je de bestanden over van een andere computer![/B]\n\nGroeten OB1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...