Ga naar inhoud

Snippingtool is weg!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Anders:\nmisschien als je rechtsklikt op de bovenste tak ( \'[I]Bureau-accessoires[/I]\') dat je dan de keuze hebt voor \'[I]Verkennen[/I]\', dan opent een Verkenner zich in dat deel van het Startmenu. Dan is het simpel kopiëren vanaf het Bureaublad naar die map[B];[/B] je rechtsklikt op de snelkoppeling op je bureaublad, kiest \'[I]Kopiëren[/I]\', je rechtsklikt in het venster \'[I]Bureau-accessoires[/I]\', en kiest voor \'[I]Plakken[/I]\'.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Hoi.\nDie vlieger gaat niet op. Ik had al zoiets al direct geprobeerd maar de map --- start --- sluit zich zodra ik op snippingtool klik.\nNu dan eerst geknipt en vastgehouden oboven de start map --- die opent zich dan --- daarna naar --- bureau accessoires --- maar ja, die map blijft gesloten.\nDus dat gaat ook niet. Waar bevinden trouwens alle mappen op de computer die in --- burreau accessoires --- zitten. Dan kan ik het mogelijk via de verkenner doen.\nIk neem toch aan dat ik alleen de snelkoppeling uit het programma heb weggehaald. Wat het programma werkt gewoon.\nGr. Dump.
Link naar reactie
[QUOTE=Pmud;647114]Hoi.\r\nDie vlieger gaat niet op. Ik had al zoiets al direct geprobeerd maar de map --- start --- sluit zich zodra ik op snippingtool klik.\r\nGr. Dump.[/QUOTE]\r\n\r\nGetest en nu weet ik het zeker :-) \r\nJe pakt het pictogram op met de [B]linkermuistoets[/B] en blijf de muistoets vasthouden, terwijl je dat ding naar start etc sleep tot je op z\'n plaats bent. Dan werkt het wel, omdat Start opent, als je er met pictogram en al aankomt. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Pmud;647142]Jawel, Nieke30. \r\nIk had bij bureau accessoires meer geduld moeten hebben. Dan opent hij toch wel, uiteindelijk. Bedankt ook voor het meedenken.\r\nGr. Pmud.[/QUOTE]\r\n\r\nDe snippingtool of knip gereedschap staat in C:\\\\Windows\\System32\\snippingtool.exe \r\n\r\nWat in bureau accessoires staat is een snelkoppeling die verwijst naar bovenstaand.\r\n\r\nIn C:\\\\Windows\\System32 staan nog veel meer leuke programmaatjes maar wees er voorzichtig mee.\r\n\r\nJe had dus in bureau accessoires gewoon een nieuwe snelkoppeling kunnen maken die je overigens in eerste instantie op je bureaublad had kunnen maken rechts klikken nieuw/snelkoppeling en dan naar C:\\\\Windows\\System32\\snippingtool.exe en klaar is je snelkoppeling.\r\n\r\nOm dit soort problemen te voorkomen kopieer je een snelkoppeling of programma, slepen is vaak knippen in plaats van kopiëren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...