Ga naar inhoud

e-mails uit postvak IN niet te verwijderen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Postvak In etc. daar kom ik wel eens om verwijderde mail te verplaatsen. meestal even terug.\nEven geprobeerd met een nieuw aangemaakte map, dat is nogal eenvoudig.\nAlleen opletten dat je de originele map Postvak in niet leeg maakt want dan zullen de nieuw gemaakte mappen ook wel verdwijnen? Kan het niet proberen.\nDe originele map Postvak In blijft wel net zo groot.\n\nBedankt weer, Niek.
Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Niekie30;647598]Kies je wel voor \"verplaatsen\" en niet voor \"Kopiëren\" ?\n\nNiek[/QUOTE]\nJazekers, anders blijven ze er nog eens extra bij staan.\n\nHeb het verder nog niet gedaan, even kijken hoe het in de back-up ziet bij terug zetten, maar dat doe ik nu nog even niet, wacht even die vervelende mail weer af, over 14 dagen.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;647590]\r\nDe originele map Postvak In blijft wel net zo groot.\r\n\r\nBedankt weer, Niek.[/QUOTE]\r\n\r\nAls je daar toch 2 jaar mail uit haalt en overzet naar 2 aparte mappen, moet Postvak In toch minder mailtjes bevatten? \r\n\r\nDat het even groot blijft kan kloppen, als je mappen als submappen aanmaakt van Postvak In. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647618]Als je daar toch 2 jaar mail uit haalt en overzet naar 2 aparte mappen, moet Postvak In toch minder mailtjes bevatten? \n\nDat het even groot blijft kan kloppen, als je mappen als submappen aanmaakt van Postvak In. \n\nNiek[/QUOTE]\nPostvak In ziet blijkbaar direkt alleen de e-mails die erin staan, niet de submappen van de andere jaartallen. Ze staan er wel degelijk in als je in de Archiefmap kijkt.\nnatuurlijk wel als je ónder de hoofdmap kijkt.
Link naar reactie
Vreemd, heb er weer een, nu van Groupdeal.nl\nDe aankoopbevestiging krijg ik gewoon op het scherm, maar de toegestuurde coupon niet.\nRegel aanraken en weg is alles.\nHet betreft geen bijlage, maar een email.\nHeeeeel vreemd, had een dubbele bestelling, kreeg dus 2 coupons, voor beide hetzelfde, niet te openen.\nDe bevestiging te openen, de opvolgende email niet.\nIs balen want die nummers moet je hebben natuurlijk.\n\nGa ik naar Gmail, dan kan ik hem daar wel openen.\nEr zit een keus in om een pdf te downloaden, gelijk gedaan natuurlijk.\nMaar ik baal er wel van, er iets van snappen? ikke niet. \nHeeft Dreammail al eens spellingcontrole, want dat vond ik een goed alternatief om meerdere accounts in 1 map te ontvangen.
Link naar reactie
Geen service packs klopt maar Vista wordt nog ondersteunt tot 17 april 2017.\n[url]http://tweakers.net/nieuws/80128/microsoft-verlengt-ondersteuning-vista-en-windows-7.html[/url]\n\nMaar ik zou een normale Windows 7 installeren en Windows Live Mail of MS Office of zoiets gaan gebruiken. (voor mij de oorzaak van deze problemen)\n\nNiek
Link naar reactie
Heb LM er even opgezet.\nAlleen om te kijken of het daar wel werkt.\nNu wel.\nMaar denk dat het ook zo zal zijn als je Mail er opnieuw op zet, maar dat is ook even een gedoe.\n\nBen overigens gelijk niet blij met WLM, links al die emailadressen (oeps accounts) \nLinks met alle afzonderlijke mappen, zo wil ik het in ieder geval niet gebruiken.\n\nErgens stap voor stap een duidelijke handleiding om het eventueel te veranderen naar Outlook E model?
Link naar reactie
Als je begint om het tabblad < beeld > aan te klikken, dan zie je een icoontje daar kan je je eerste \"probleem\" oplossen.\nVerder zie je links bovenin een map met alle nieuw binnen gekomen mail en hoef je niet persé in elk account te kijken, als dat teveel moeite is.\n\nEn ja elk programma heeft een eigen layout en vormgeving. Ik neem toch aan dat je ook niet meer in een T-Ford rijdt uit 1920? \n\nVerder tikte ik bij [url]www.google.nl[/url] in: \" handleiding windows live mail \" en kreeg ik ongeveer 99.300 resultaten (0,25 seconden) , met o.a. deze: [url]http://www.wavewebdesign.nl/diensten/handleidingen/E-mailprogramma%20Windows%20Live%20Mail.pdf[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
Hier begint het al, geen idee wat ik er mee moet bij Leesvenster.\nIk wil die rommel links kwijt daar staan 10x dezelfde groepen mappen.\nIk ben niet te beroerd om dat te openen, maar ik wil het makkelijk, alles zoals in Outlook E of in Windows Mail. Anders is het niets voor mij, veel te verwarrend.\nAl die mogelijkheden die je voorgeschoteld krijgt, bij zoeken naar info, kan mij niet bekoren, dat gebruik ik niet.\nEen programma ligt je of niet, ieder heeft een voorkeur nietwaar. WLM heeft mij nooit gelegen, vanaf dat het op de markt was. Maar ik heb nog wel de hoop dat er misschien nog dingen zijn aangepast, dus wil ik nog wel eens een poging wagen.\n\nEen backup terug zetten en het is weer weg nietwaar;)\n\nDreammail leek mij bijv. ook, maar die is al ruim een jaar niet geupdate geloof ik en - heel belangrijk - geen spellingcontrole.\n\nVanaf dat windows 7 er is lopen de gebruikers al te klagen over het email gebeuren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...