Ga naar inhoud

Windows 7 prestaties


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Okay\r\n\r\nIk zou bij PB om hulp vragen \r\n\r\n[url]http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/online-support[/url]\r\n\r\nDaar een account je aanmaken .\r\n\r\nVerder ik het wel handig dan om alle gegevens door te geven dus ook het PB serie nr. soms staat dat aan de onderkant van de kast. dus even de Computer op zijn kop \r\nzetten .\r\n\r\nOf eens kijken bij Nvidia dat is de leverancier van o.a. de Chipset [url]http://www.nvidia.co.uk/object/nv_search_uk.html?cx=009029091075083507105%3Aiwth5o2n1m0&cof=FORID%3A11%3BNB%3A1&hl=en-gb&gl=uk&q=nForce+720A[/url]
Link naar reactie
Goed Desperado.\r\nIk ga je tips opvolgen en ik zie wel wat er van terecht komt.\r\nIk heb nog even laten zoeken door drivertuner, wat een betaald programma is, om ontbrekende drivers te kunnen downloaden en die pikt hem er zo uit. (zie plaatje) Ik ga er trouwens niet voor betalen want de kast werkt gewoon erg goed. Maar ja, je gevoel zegt ..............\r\nIk zal je t.z.t. laten weten hoe het afloopt. Bedankt en tot forums.\r\nGr.Pmudje.
Link naar reactie
Gaat ie weer, Desperado.\nHet voorbeeld dat je geeft is van de nforce 720d mcp terwijl die van mij de nforce 720a mcp is. Ik neem aan dat de link voor download (inmiddels al wel binnen) dan dus niet geschikt is voor mij? \nGa ik zelf zoeken op die site dan kom ik niet verder dan de specificaties van de nforce 720a en zie ik geen download voor de desbetreffende drivers?\nHet zoeken lijkt wel hogeschool werk!\nGr. Pmud.\n\nP.s. meegeleverd plaatje is een fout. Ik dacht even slim te zijn en het gevonden te hebben maar het betreft hier de audio.
Link naar reactie
Desperado, klasse in één woord. \r\nOp afstand iemand begeleiden is een hele kunst. Snapt een ander wat er wordt gezegd en/of zeg je het goed. Maar met geduld, zeker van de kant van degene die het moet begeleiden, kom je er meestal wel uit. Ook ik geef nooit op maar ben vaak wel afhankelijk van een ander. Dank voor je hulp. Bijgaand een plaatje van de oplossing.\r\nGr. Pmud.
Link naar reactie
Beetje laat en eigenlijk al overbodig maar even wat info over het ontbrekende item:\nCo-processor is een deel van de processor welke vroeger bij de eerste processors als aparte chip naast de processor \nop het moederbord zat, maar in de latere processors ingebouwd werd.\nHet is een processor welke diverse taken van de hoofdprocessor kan overnemen zoals berekeningen met \n\'floating point\' (drijvende komma), en daarmee hoge belasting van de hoofdprocessor kan verminderen.\nFunctie heb je dus niet gemist, maar misschien wel wat snelheid.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...