Ga naar inhoud

Windows 7 prestaties


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forumleden.\nVandaag heb ik thuis nog wat computer idees doorgelopen , want ik had wat achterstand. Daarin zag ik dat je in w7 de prestaties kon laten meten. \nMijn zwakste schakel bleek de coprocessor en toen ging er bij mij een lampje branden. Ik had n.l. al eerder gezien dat er bij deco processor een geel icoontje stond. Ik heb net een nieuwe installatie gedaan op een kast met wat verschillende nog in bezit zijnde hardware. Nu is de vraag. Hoe krijg ik die gele waarschuwing weg in apparaatbeheer?\nEn, wat doet die coprocessor?\nGr. Pmud.\nP.s. de bijgevoegde jpeg laat de gegevens zien.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Pmud;646928]Beste forumleden.\r\nVandaag heb ik thuis nog wat computer idees doorgelopen , want ik had wat achterstand. Daarin zag ik dat je in w7 de prestaties kon laten meten. \r\nMijn zwakste schakel bleek de coprocessor en toen ging er bij mij een lampje branden. Ik had n.l. al eerder gezien dat er bij deco processor een geel icoontje stond. Ik heb net een nieuwe installatie gedaan op een kast met wat verschillende nog in bezit zijnde hardware. Nu is de vraag. Hoe krijg ik die gele waarschuwing weg in apparaatbeheer?\r\nEn, wat doet die coprocessor?\r\nGr. Pmud.\r\nP.s. de bijgevoegde jpeg laat de gegevens zien.[/QUOTE]\r\n...\r\n\r\n Hoe krijg ik die gele waarschuwing weg in apparaat beheer\r\n\r\n Of bij de fabrikant van het Moederbord of bij de Fabrikant van de Computer.
Link naar reactie
Allereerst dank voor de knip tip. W 7 is voor mij nu nog onbekend , vandaar.\r\nNu een plaatje bijgevoegd die hopelijk wel beter te zien is. Ik heb al weer wat zitten zoeken op internet naar de eventuele juiste drivers maar wordt daar niet vrolijker van. Echt, ik weet niet waar ik naar zoeken moet en menig site vraagt om betalingen. Mocht U of een ander mij naar de juiste site kunnen loodsen dan houd ik mij aanbevolen. Een verkeerde download/installatie van mijn kant zal de zaak niet echt verbeteren, ben ik bang voor.\r\nGr. Pmud.
Link naar reactie
Oké, Speccy free gedownload en knipsel 5 is een totaal overzicht van wat ik denk dat er nodig is.\r\nStickers op de kast nagekeken en gegoogeld en kon weinig vergelijkends vinden. \r\nToch gaf een geheugenboer een overeenkomst op een sticker nummer van de kast n.l.\r\n--- Model name IMEDIA 2550 AIO --- \r\n(zie knipsel4 in het totaal overzicht) Alles wat in knipsel4 staat komt overeen met wat ik op de kast aan cijfers en letters heb gevonden.\r\nGa ik echter naar de website van Packerd Bell dan kom ik niet verder. DE sticker die op de kast zou moeten staan zit er niet op. \r\nGeen serienummer (22karakters) en geen SNID (11 karakters)\r\nIk heb in de bios gekeken naar het serie nummer (wat er zou moeten staan) maar vond alleen dit.\r\n --- System Bios Version : PBCBR00.P26 ---\r\nGeef ik deze 11 karakters in dan geeft Packert niet thuis.\r\nIk hoop dat ik jullie hiermee op weg geholpen heb. Ik ben er in ieder geval nog niet uit. Hahaha.\r\nBedankt tot zover. Gr. Pmud
Link naar reactie
Ik ben bang je teleur te moeten stellen wat Packerd Hell betreft. Ik vermoed niet dat er drivers voor jou pc zijn voor Windows 7.\nOp deze site [url]http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download[/url] klik je op een minimaal zichtbaar linkje halverwege rechts, naar oudere modellen.\nDan kies je desktop en Imedia, maar de enige map die je vindt heeft Vista drivers.\n\nMogelijk oplossing: Klik in apparaat beheer met rechts op het apparaat met het probleem en kies \"installatie ongedaan maken\" . Je krijgt dan een waarschuwing die je heerlijk in de wind mag slaan en start daarna gelijk je systeem opnieuw op.\nAlle kans dat Microsoft na de herstart de juiste driver aanbied, of hem automatisch installeert. \n\nNiek
Link naar reactie
Niekie30. \nDie optie heb ik al geprobeerd maar loste verder niets op. Jammer want het was zo lekker simpel geweest.\nDesperado.\nDie tip heb ik al bekenen maar kom ik niet verder mee. Imedia 2005-2007 zijn allemaal pdf bestanden en/of bestanden voor xp. Dus neem ik aan voor de Imedia 2007-2009 (wat denk ik het meest voor de hand ligt) te moeten gaan. Daar zijn 2 opties waar ik uit kan kiezen. Application Vista of Driver Vista en dan moet ik daar dan nog weer de juiste driver pakken. Maar ik zou niet weten welke? Sorry.\nGr. Pmud.
Link naar reactie
Goedemorgen, Desperado.\r\nDit houd ons, of in ieder geval houd ik jou, zo wel van de straat.\r\nHet grappige/vreemde is wel dat het plaatje dat jij nu toont voor mij helemaal niet zichtbaar is!\r\nUitgaande van imedia 2007-2009 zijn er 2 opties die te downloaden drivers aangeven. \r\nTe weten --- (1)application vista en (2)driver vista --- Zie bijgevoegde plaatjes.\r\nMaar wat jij me laat zien komt bij mij niet tevoorschijn. Ik ben niet echt dom (alhoewel?) maar ik doe toch iets anders! :(\r\nIk heb trouwens een 64 bits systeem.\r\nGr. Pmud.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...