Ga naar inhoud

Website


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb een NAS en daar zit ook een webserver op en FTP server. \r\n\r\nNu heb ik via website X5 een website gemaakt en kom ook via het uploaden uit bij mijn nas in de betreffende nas en website x5 up;load de bestanden ook naar de map/.\r\n\r\nMaar als ik dan via het gemaakte webadres naar mijn website ga, kan hij de pagina niet vinden. \r\nWel als ik het ip nummer van de nas intik : 192.168. .Wat doe ik verkeerd om hem zichtbaar te krijgen ? \r\n\r\nGroet, \r\nMark
Link naar reactie
Ge zegt wel niet hoe je dit webadres gemaakt hebt.\nHet werkt wel met het IP nummer, dit wil dus zeggen dat in uw nameserver geen link bestaat tussen uw webadres en het IP adres.\nDaar uw IP adres in de prive nummer reeks zit is deze niet bereikbaar vanaf het internet zonder speciale instellingen.\nDaar de website enkel bereikbaar is in uw prive netwerk kan je het IP adres en uw webadres in de HOSTS file zetten van uw PC\'s.
Link naar reactie
[quote]Daar de website enkel bereikbaar is in uw prive netwerk kan je het IP adres en uw webadres in de HOSTS file zetten van uw PC\'s. [/quote]\nIk zou eerst testen bij anderen of hij via de domeinnaam wel bereikbaar is van buitenaf, dan pas heeft dit zin want dan is bewezen dat het modem geen nat-loopback ondersteund. De meeste modems doen dat echter wel.\n\nInderdaad zal er bij de domeinnaam een verwijzing moeten komen naar het externe ip adres van mark en in de modem/router een forward van poort 80 naar het ip van zijn NAS. Dan moet het wel lukken.\n\nEr van uitgaande dat het hier om een bruikbare domeinnaam gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...