Ga naar inhoud

beeldschermstuurprogramma


Aanbevolen berichten

Regelmatig valt mijn beeldscherm weg, om daarna opnieuw op te starten. Alle instellingen blijven bewaard. Wel verschijnt de volgende opmerking:\r\nBeeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.\r\nNivia Windows Kernel Mode Driver.Versio 186.34 reageert niet meer en is hersteld.\r\nUpdates van drivers worden door mij genegeerd omdat daarmee het probleem zich steeds vaker voordoet.\r\nWat kan de oorzaak zijn?
Link naar reactie
Ik zou toch eens een update van de driver overwegen. Laat deze dan niet door Windows Update installeren, maar download hem zelf.\nIn geval van een laptop zoek je de driver op de website van de fabrikant van de laptop. Laptops hebben vaak een ietwat aangepaste driver nodig die alleen door de fabrikant van de laptop geleverd wordt. In geval van een desktop ga je naar de website van nVidia.\n\nAls je de juiste driver hebt gedownload verwijder je eerst de oude via Apparaatbeheer en zonder eerst te herstarten installeer je de nieuwe. Daarna wel herstarten.
Link naar reactie
Kijk eens in je Windows update geschiedenis of die driver kort voor de problemen begonnen geupdate is. Zo ja, dé-installeer die dan, en installeer de laatste driver van de site van je moederbordfabrikant, en zorg dat Windows update hem niet opnieuw kan installeren. Die driver staat meestal bij \'[I]Optionele updates[/I]\' op de Windows Update site.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...