Ga naar inhoud

Fotobewerking


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb 4 foto\'s van mijn dochter gemaakt met een statief. Allemaal dus dezelfde achtergrond en bank...maar op alle 4 de foto\'s staat mijn dochter in een andere positie. Nu wil ik van deze 4 foto\'s 1 foto maken. Dus een foto met daarop de bank en mijn dochter in de 4 verschillende posities. Iemand een idee hoe ik dit moet doen ?\r\n\r\nBedankt!
Link naar reactie
- Open de fotos in een foto programma met layers, bijvoorbeeld photoshop.\n- sleep foto 2 in het venster van foto 1\n- zet de transparantie van foto 2 op 50 percent, en lijn hem perfect uit met foto 1\n- zet de layer 2 op hidden\n- doe hetzelfde met foto 3 en 4\n\nHeel vaak zit er toch een fractie verschil tussen de 4 foto\'s, en dat moet je eerst corrigeren. \n\nzorg dat layer 2,3 en 4 hidden zijn. \n- Maak een selectie van je dochter op layer 1\n- maak layer 2 visible, en maak het de actieve layer. \n- delete de selectie op layer 2\n- Herhaal voor layer 3 en 4\n\n- Zet layer 3 en 4 op invisible, en selecteer je dochter op layer 2... enz. \n\nZet de transparantie weer terug op alle layers. \n\nAls je het goed gedaan hebt, heb je als je klaar bent je trucage foto.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...