Ga naar inhoud

update's instaleren lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk krijg foutmelding 80200053bij de installatie van de volgende update:\r\nBeveiligingsupdate voor Microsoft Office 2007 suites (KB2760588)\r\nIk heb geprobeerd:\r\nWindows update herstarten via services.msc \r\nc-cleaner\r\nmogelijk ligt de fout bij het opschonen van het download cache? Daar las ik iets over, maar ik kom er niet mee verder, o.a. omdat ik niet weet hoe ik bij de C: kom\r\n\r\nvriendelijke groet& dank\r\nLE
Link naar reactie
[url]http://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/ca6ab922-e35e-4cf5-90a6-4d635d83e5ae/windows-update-error-80200053-kb982670-microsoft-net-framework-4-client-profile-for-windows-7-x64[/url]\r\n\r\nDaar wordt bij dezelfde foutmelding (maar andere update) naar de AV software gewezen, en geeft het volgende een oplossing:\r\n\r\n* Schakel real time scanning van je AntiVirus programma uit.\r\n* Schakel daarna de update service uit (Start > Uitvoeren > services[B].[/B]msc > Enter).\r\n* Schakel die vervolgens weer aan\r\n* Probeer Windows update.
Link naar reactie
[QUOTE=iemand85;644374]....ik heb een dos commando gevonden voor het opschonen van het donwload cache, maar hij werkt niet, of komt dat omdat ik het intyp achter c:users/gebruiker? hoe kom ik dan bij C:?[/QUOTE]\r\nC: is de \'naam\' van de partitie (stationsletter), C:\\ is de root (bovenste map) van die partitie.\r\n\r\n(c:users/gebruiker bestaat niet, na de dubbele punt hoort nog een backslash, en de slash hoort een backslash te zijn. kijk maar goed. Exactheid is bij deze dingen een must)\r\n\r\nIk weet niet exact wat je wilt doen.... Waar staat die cache ? Wat is de gevonden opdracht ?\r\n\r\nMocht je naar C:\\ willen dan type je de opdracht\r\n[CODE]CD C:\\[/CODE]\r\nen drukt op Enter.\r\n\r\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
ik heb even geen tijd meer om dat te controleren, maar het zal wel, ik zal er op letten de volgende keer: omdat bovenstaande optie\'s niet hielpen bij het instaleren van die update\'s had ik nog wat verder gezocht, en gevonden dat ik het download cache moest opschonen. dat zou, vond ik ergens anders kunnen met het dos command: gacutil.exe/cdl\r\n\r\nvandaar
Link naar reactie
Ik kwam ook tot zo\'n idee, na wat creatief Googelen... maar niet voordat ik er achter kwam dat de door jou vermelde update niet klopt, het is geen KB276058, maar [B]KB2760583[/B], en dat is heel wat anders.\n\n(Even aanleren om je nummers te checken voordat je een bericht plaatst, dat scheelt heel wat zoeken voor anderen.)\n\nWat betreft dat programma om een \'download cache\' te legen, dat kan je vergeten, dat is voor programma ontwikkelaars, en dat gaat om een download cache voor assembleer spul voor .NET.\n\nAls je steeds wordt lastig gevallen met die update kan je hem op de Windows Update site uitschakelen, zodat deze niet meer wordt aangeboden. Later kan je dan nog eens proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...