Ga naar inhoud

nokia phone browser


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb laatst mijn laptop van win 8 voorzien, nu kon ik voorheen altijd mijn foto\'s van mijn telefoon via de bluetooth verzenden naar de laptop.\r\ndit ging met (nokia phone browser) . als ik in dit programma op bestandsbeheer klikte kreeg ik een soort verkenner waarmee ik dan makkelijk alle bestanden op de telefoon kon zien.\r\nin het mapje afbeeldingen stonden dan allemaal foto\'s die ik met een klein miniatuurtje kon zien in het rechter scherm. zo kon ik snel de betreffende foto\'s selecteren en naar de laptop sturen.\r\nals ik dit nu wil doen krijg ik geen miniatuurtjes meer maar bij iedere foto een pictogram van en programma waarmee ik de foto\'s kan openen.\r\nterwijl in diezelfde verkenner op de c schijf (in de map afbeeldingen) wel miniatuurtjes te zien zijn.\r\nheb het nokia programma al een keer overnieuw gedownload en geinstalleerd, maar dat helpt niks, ook kan ik niet echt iets vinden om te veranderen in (mapopties)\r\n\r\niemand een idee?\r\ngrt flip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...